Pas geleden mn oude speakersetje (Maxxtro 2.1) weer eens uit de kast gehaald. Nu had ik echter alles aangesloten en alles leek te werken dus ik dacht ik gooi de bass eens wat verder open. Dit ging even goed tot het geluid overging in een monotome bromtoon die uit de subwoofer speaker kwam.
Ik heb alles al open gehad en eea getest.
* Het bromgeluid komt van de subwoofer speaker af, als ik deze namelijk disconnect is het bromgeluid weg.
* de normale speakers (dus niet de subwoofer speaker) doen het nog wel
* De speakerset geeft bij aansluiten alleen nog de bromtoon als deze aanstaat. Dit geeft mij het vermoeden dat er ook iets aan de module van de versterker in de speakerset kapot is. Set is echter al open gemaakt en ik kan geen plek vinden waar kortsluiting word gemaakt of waar iets is doorgebrand.
Iemand een ideetje of is mn speakerset overleden?
Ik heb alles al open gehad en eea getest.
* Het bromgeluid komt van de subwoofer speaker af, als ik deze namelijk disconnect is het bromgeluid weg.
* de normale speakers (dus niet de subwoofer speaker) doen het nog wel
* De speakerset geeft bij aansluiten alleen nog de bromtoon als deze aanstaat. Dit geeft mij het vermoeden dat er ook iets aan de module van de versterker in de speakerset kapot is. Set is echter al open gemaakt en ik kan geen plek vinden waar kortsluiting word gemaakt of waar iets is doorgebrand.
Iemand een ideetje of is mn speakerset overleden?