duron kapot ??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
IK had artic zilver besteld in ook gekregen
nu had ik mijn cooler er afgehaald in zilver ertussen gesmeerd.. maar hij doed het niet meer er zijn wel allemaal stukjes afgebrokkeld??? ik heb wel ongeveer 5 coolers geprobeerd ...
Als ik nu opstart geen beeld helemaal niks meer... Volgens mij is ie kapot..
Kan dat kloppen?:?

Verwijderd

ja als je core flink aan het afbreken geweest is kan je wel is pech hebben...

dit was voor mij ook de laatste keer dat ik me koeler er af gehaald heb vanvond want er zijn al 2 kleine stukjes afgebrokkeld :(

Verwijderd

ik denk et wel
gezegt dat er wa stukjes zijn afgebrokkeld

denk da gij uwe core naar de maan hebt gedaan

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
vooral als je veel koelers uitprobeert, en koelers vaak erop en eraf haalt heb je kans dat je core af gaat brokkelen.

als dat zo is heb je nu dus een probleem, zou ik ff gaan kijken voor garantie enzo.

• MartNL
Denk je dat ik er nog Garantie op heb??
Ik ben met poltood streepjes bezig geweest en er zijn aan de zijkant allemaal stukjes af
Maar ik heb hem nog maar een 1mnd ..
Maar echt fris ziet ie er niet meer uit.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
je kan het altijd proberen.
processor ff mooi schoonpoetsen met terpentine ofzo, en dan naar de winkel gaan.."hij doet het niet..:?)

moet lukken :)

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Op donderdag 18 januari 2001 21:20 schreef marble het volgende:
je kan het altijd proberen.
processor ff mooi schoonpoetsen met terpentine ofzo, en dan naar de winkel gaan.."hij doet het niet..:?)

moet lukken :)
;) Sneaky ;) ..;)

Macconner! | speed 733@1007 :)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
wat is dat nou man.... een beetje AMD voor jouw stommiteiten op laten draaien.. gewoon nieuwe kope duron's koste bijna nix

Verwijderd

uh ? amd lover ofzo ?

Wat boeit amd die paar pieken nou ? iig minder dat dat ze mij zouden boeien...

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:50

picobyte

MhIHIHI!

Uhh, ik dacht juist dat Durex zo betroubaar was... vandaar dat al die vrouwen met koters hier steeds aanbellen >:)

Maaruh ff serieus, ik denk dat het best moeilijk gaat worden.
Alleen een echt goed verhaal kan je redden >:)

Powered bij meergranenbrood.

• MartNL
Ik ga het morgen proberen ik zal effe posten als het lukt ...

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Een enkele van jullie schijnt het normaal te vinden dat een koeler officieel voor socket A je Duron of Thunderbird verbrijzelt omdat die koelers te zwaar op de processor drukken? Denk na man.

Laat AMD maar de kosten van die opgestuurde Durons en Thunderbirds verhalen op de koelerfabrikanten.

De gebruiker kan er verder niks aan doen als de hoeken afbreken omdat de bevestiging niet goed is afgestemd (te sterk)?

:(:(:(

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

hou toch op man, als jij geen koeler kan bevestigen moet je daar niet amd de schuld van geven.

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 11:46 schreef HaTeWaY het volgende:
hou toch op man, als jij geen koeler kan bevestigen moet je daar niet amd de schuld van geven.
man doe ff normaal joh.....

Als jij 50 piek teveel terug krijgt in de kroeg ga je ook niet janken....

Verwijderd

Umz... ik zie de gelijkenis niet helemaal? Er is denk ik een wezenlijk verschil tussen per ongeluk 50 gulden terug krijgen, of moedwillig naar de winkel gaan en die oplichten omdat je nog niet eens normaal een koelblok kan monteren. Bovendien, hij zegt dat hij 5 verschillende hs/f combos heeft geprobeerd -> die zijn heus niet allemaal slecht hoor.
Pagina: 1