Toon posts:

[HTML] Iframe in table werkt niet in Safari

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit onderwerp is hier al eens eerder aan de orde geweest maar dat is een jaar terug en zonder oplossing.

Ik heb in een tabelcel een iframe wat in IE prima gaat. In safari wordt de iframe niet getoont, is daar een oplossing voor?

code:
1
2
3
4
5
6
7
<table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><!--DWLayoutTable-->
        <tr>
          <td width="20">&nbsp;</td>
          <td width="361" bgcolor="#F7EBD9"><iframe src="http://www.url.nl/GB/default.asp" name="I2" width="351" height="600"  scrolling="no" frameborder="0" id="I2"> blabla</iframe></td>
          <td bgcolor="#F7EBD9">&nbsp;</td>
        </tr>
      </table>

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer eens met een <object>

<object data="http://.." type="text/html" />

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik doen, laat het resultaat weten

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 11:51

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een <object> werkt bij mij juist niet in Safari, een <iframe> wel.

Om er achter te komen waar het probleem zit moet je proberen uit te zoeken waar het probleem zit. Zet het <iframe> buiten de <table> en haal de attributen weg totdat je wat te zien krijgt.

Edit: het kan ook zijn dat er iets is met de pagina binnen het <iframe> dat kan zijn omdat hij op een andere host staat, of iets bevat wat Safari begrijpt.

[ Voor 29% gewijzigd door Johnny op 25-11-2005 11:36 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 15:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Johnny schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:34:
Om er achter te komen waar het probleem zit moet je proberen uit te zoeken waar het probleem zit.
Ik zou 'm op een tegeltje laten zetten!
_/-\o_

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

iframes horen ook helemaal niet binnen een table (bewijs).

Probeer het maar eens in IE terwijl je de pagina een fatsoenlijk doctype meegeeft (XHTML iig), dan zul je zien dat je ook heel erg lang kan zoeken naar je iframe, simpelweg omdat die er niet staat :p

[ Voor 3% gewijzigd door wizzkizz op 25-11-2005 13:35 ]

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 16:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:54:

Ik heb in een tabelcel een iframe wat in IE prima gaat. In safari wordt de iframe niet getoont, is daar een oplossing voor?
Werkt het wel als je de tabel weglaat?
In dat geval direkt doen, sowieso, zelfs zonder bugs is dat een aanrader, omdat die hele tabel overbodig is ...

als het gaat om een bepaalde positie die je de IFRAME wilt geven op de pagina, met CSS-properties als margin, positioning, left e.d. is een heleboel te doen en precies die positionering veel eenvoudiger te bereiken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1