Ja, hoi mensen.
Met kerstmis krijg ik van mijn vader wat nieuwe onderdelen ( processor, moederbord, geheugen, grafische kaart ). Ik heb dus een paar vraagjes omdat ik steeds 100euro over het limiet kom ( €550 ), ik heb ook wat probleempjes met het kiezen van een moederbord.
Ik wil alle nieuwe spellen ( Half-Life2, Call of Duty2, Battlefield2, F.E.A.R ) op hoogste resolutie, med-high settings kunnen spelen. Ik heb nu:
Processor: AMD Duron 1,4Ghz
Moederbord: Syntax
Geheugen: 256mb RAM, merk onbekend
Grafische kaart: nvidia GeForce 440MX
Nu wil ik dus deze onderdelen upgraden, ik zat te denken aan
Processor:: AMD Athlon 64 3500+
Moederbord: ???
Geheugen: 2x 512mb RAM 400Mhz ( Kingston/Twinmos/Corsair )
Grafische kaart: ??? GeForce 6600GT 128mb
Bij het moederbord heb ik dus hulp nodig, bij processor vraag ik me af of dat extra geld wel nodig is.. miss wel 3000+ of 3200+?, en bij grafische kaart.. welk merk.. miss ander voorstel? (miss ATI?)
Met kerstmis krijg ik van mijn vader wat nieuwe onderdelen ( processor, moederbord, geheugen, grafische kaart ). Ik heb dus een paar vraagjes omdat ik steeds 100euro over het limiet kom ( €550 ), ik heb ook wat probleempjes met het kiezen van een moederbord.
Ik wil alle nieuwe spellen ( Half-Life2, Call of Duty2, Battlefield2, F.E.A.R ) op hoogste resolutie, med-high settings kunnen spelen. Ik heb nu:
Processor: AMD Duron 1,4Ghz
Moederbord: Syntax
Geheugen: 256mb RAM, merk onbekend
Grafische kaart: nvidia GeForce 440MX
Nu wil ik dus deze onderdelen upgraden, ik zat te denken aan
Processor:: AMD Athlon 64 3500+
Moederbord: ???
Geheugen: 2x 512mb RAM 400Mhz ( Kingston/Twinmos/Corsair )
Grafische kaart: ??? GeForce 6600GT 128mb
Bij het moederbord heb ik dus hulp nodig, bij processor vraag ik me af of dat extra geld wel nodig is.. miss wel 3000+ of 3200+?, en bij grafische kaart.. welk merk.. miss ander voorstel? (miss ATI?)