Toon posts:

Asus 7100 + TV Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus 7100 Videokaart met TV Out. Als ik de TV Out aansluit via de Tulp uitgang aansluit op een TV krijg ik geen beeld. :'(

In de driver kan ik aangeven of ik beeld wil via VGA of TV, als ik TV selecteer gaat het beeld van mijn TV knipperen (anders is hij zwart). Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen. :?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je je TV wel op goede kanaal?? Bij mij (Philips blackline) is de tulp-ingang op TV gelijk aan scart 2 (EXT2 dus) Probeer die eens zou ik zeggen

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar dit werkt niet. Nadat ik overschakel van VGA naar TV zie ik de TV wel knipperen, daarvoor was het zwart beeld.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Werkt niet met alle drivers, je moet wat meer drivers proberen, dus je niet vastklampen op 1 driver. Ik heb het ook gehad. Dan knippert je tv een keer en dan gaat ie weer terug naar alleen vga mode. Wel met een V3400 tvin/tvout

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Exirion
  • Laatst online: 13:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb heel lang een Asus V3400 ViVo gehad, een paar weken lang een V7100 en nu een V7700. Allemaal werken ze perfect met TV CC 2000 omdat ze dezelfde Chronotel chips gebruiken. Probeer dat eens, want dat geeft altijd het beste beeld. Je kunt veel meer instellen dan bij die brakke Asus drivers ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
En waar kan ik die TV CC 2000 vinden ? :?

• Exirion
  • Laatst online: 13:50

Exirion

Gadgetfetisjist

come.to/tvout

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Twee dingen die je moet checken :

- De jumper op je videokaart (PAL/NTSC)
moet op PAL staan (ja er zit zo'n
jumper op je kaart als je dat niet
was opgevallen). Anders loopt ie in
verkeerde timing.

- In de TV output properties kan je
ook nog het beeldtype selecteren
(PAL-B / PAL-N /S /V /T) die moet op
PAL-B staan. Wanneer je de Asus drivers gebruikt en je kiest "Netherlands" gaat t niet werken. D'r zit een foutje in. Kies gewoon een ander land waarbij Pal-B staat.

Indien biede manieren niet werken koop dan een Scart naar RGB kabel (Playstation RGB kabel met tulp pluggen is perfect bijvoorbeeld). Daarmee MOET ie wekren of je tv is brak .. 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Pagina: 1