Toon posts:

bluetooth chat met mobiel wat voor progjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beetje zitten googlen maar kwam niet echt iets bruikbaars tegen.

ik ben dus op zoek naar een heel simpel programmatje waar je berichtjes ( ter groote van een sms bericht ) mee kan versturen via bluetooth.

de dingen die ik gevonden heb zijn al erg verouderd dus ik vroeg me af of jullie misschien zelf zo'n programmatje gebruiken en mij daar een linkje van kunnen geven waar te downloaden?

ik zoek iets heel simpels eigenlijk het liefts geen JAVA ( mag wel, liever niet ), iets wat op bijna alle telefoons met BT werkt.

ik ben van plan het gewoon in de klas te gebruiken voor de mensen die zich afvragen wat ik in in hemelsnaam met een BT-messaging app zou moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:22 ]

Verwijderd

Mobiluck, of Nokia Sensor zijn van zulke progjes.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

SE's kunnen dit al naar elkaar... k weet niet over wat voor telefoons jij 't hebt!?
of gewoon elke telefoon die BT ondersteunt!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:25:
SE's kunnen dit al naar elkaar... k weet niet over wat voor telefoons jij 't hebt!?
of gewoon elke telefoon die BT ondersteunt!?
natuurlijk het liefst elke telefoon die BT heeft want ik kan moeilijk met mezelf gaan chatten.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:25:
SE's kunnen dit al naar elkaar...
Hoe dan? :9~

Verwijderd

Topicstarter
kent niemand dan een progje wat op elke telefoon werkt gewoon een tekst verwerker met de optie van het zenden en ontvangen van BT tekst bestanden?

ik heb trouwens een motorola V3 en ik heb niks aan die nokia programmatjes

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 07:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

ik had verwacht dat er honderde van dit soort programma'tjes zijn.

• Wortelsoep
  • Niet online
Ik heb tot nu toe ook nog niks gevonden wat op een SE draait. Het zou fijn zijn als CLB antwoord geeft op de vraag die ik stelde..

Verwijderd

Geen idee hoe het werkt.. maar hier schijnt het te kunnen:

http://www.mulliner.org/bluetooth/btchat/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:22 ]

• Byte_Me
  • Laatst online: 04-02 13:54
mobiluck werkt perfekt, maar dan moet je wel een smartphone hebben.

• Wortelsoep
  • Niet online
Zo te zien is dat voor Linux en dus niet voor telefoons..

Verwijderd

Hmm deze moet wel werken:

http://www.my2thing.com/dad.html

Of deze
http://www.getjar.com/products/1009/Chat2U

Hebben jullie wel gezocht? O-)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:34 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je kunt notities naar elkaar toezenden!

maak maar is 'n notititie en druk op verzend! Je krijgt dan de optie via BT te zien

naja hoppatee je verzend 'm naar Kees, kees neemt 'm aan, Kees leest 'm en Kees stuur weer terug

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:40:
[...]

Je kunt notities naar elkaar toezenden!

maak maar is 'n notititie en druk op verzend! Je krijgt dan de optie via BT te zien

naja hoppatee je verzend 'm naar Kees, kees neemt 'm aan, Kees leest 'm en Kees stuur weer terug
ja dat heb ik ook wel eens gedaan met een andere telefoon, maar het probleem is dat dat met mijn motorola RAZR niet kan |:(

• Wortelsoep
  • Niet online
thnx :) Had ik nog niet aan gedacht :)
Pagina: 1