Toon posts:

Ati x800pro crashed tijdens Counter-Strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een x800 pro, amd xp3000+ en een q-tec 450 watt voeding.

Maar mijn cs crashed constant, de ene keer is het na 1 minuut en de andere keer na 30 minuten zodat ik moet rebooten. Heb die x800 pro nog niet zolang en sindsdien crashed mijn pc elke keer. Heb geen format ofzo gedaan nadat ik de kaart in mijn systeempje heb geplaatst, maar dat is toch niet nodig?

Heb verschillende drivers geprobeerd, virusscan gedaan, nu dus andere voeding. Nog geen format gedaan nadat ik die nieuwe kaart geinstalled heb, wel clean drivers install. Anti spyware etc ook gedaan.

Heb vandaag btw die nieuwe voeding geplaats, maar je hebt toch geen andere powerkabel nodig ofwel? Had voorheen 320 Watt voeding.

Verwijderd

Zoek eens op Q-Tec :X

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Lijkt me idd een voedingsprobleem. Heb hetzelfde gehad en dat was na het vervangen van de voeding verholpen....

vervang de Q-tec :| door een fatsoenlijke voeding (fortron bijv.)

[ Voor 13% gewijzigd door You-Suk op 24-11-2005 15:57 ]

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Bij Qtec gaat de term: goedkoop = duurkoop maar al te vaak op. Goede merken oa. tagan, antec, fortron, etc etc. Er bestaat een apart topic over welke voedingen goed zijn en welke niet, gebruik de search!

Instagram / YouTube

Verwijderd

Fortron/FSP is echt fantastisch. Ik draai een 3500+ | 6800gt@400/1025 | 2x512 MB RAM op een a8n-sli met een 300watt FSP zonder problemen, dingen zijn niet duur en heel erg stil.