Toon posts:

[XP prof] Film afspeelprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik problemen kreeg met windows, heb ik deze opnieuw geinstalleerd. Hierbij deden de films het nog allemaal.

Nu heb ik dus problemen met het afspelen van films(maakt niet uit welke). Hij begint met afspelen(laat de eerste frame zien), dan krijg je een zandloper als je over het venster heen gaat en je kunt niks aan klikken(de dingen buiten de mediaplayer doen het wel gewoon), En je hoort het geluid doorspelen. Als ik dan mediaplayer afsluit via taakbeheer, dan gaat heel het systeem hangen: muis beweegt heel even en dan loopt deze ook vast: en als ik klik hoor de pc speaker beepen.Dit hangen gebeurd met elke player(BSplayer, quicktime, realplayer, winamp)

Mijn idee is dus dat het een driver probleem is.

Ik heb een ATI Radeon 7200 PCI (jaja een goedkope, want ik heb geen agp slot--> minitower).
Hiervoor heb ik de drivers van de ATI site zelf gehaald(Catalyst). Ook heb ik Directx 9c geinstalleerd(en getest: d3d en directdraw werken prima).
ook heb de omega drivers hiervoor geprobeerd (http://www.omegadrivers.net/).

Heb ik misschien iets over het hoofd gezien? want ik heb bijv niks aan de BIOS veranderd, dus in principe zou het gewoon drivers installeren zijn en klaar.