Opk via lan

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• schiedamnees
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik begin overnieuw en nu duidelijk

a:
Ik loop stage bij een bedrijf en die hebben dus opk via netwerk dat OS en Drivers makkelijk kan instaleren.

b:
Ik wil dit voor school ook doen dus maar wat ik overal zie is dat je van cd rom moet booten of diskette maar op mijn stage hoef ik dit dus niet.
dan is het gewoon in de bios instellen dat ik moet booten van het netwerk en het werkt.

[ Voor 80% gewijzigd door schiedamnees op 24-11-2005 16:17 ]

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 16:37
Je post is niet erg duidelijk.

Zoek eens op unattended install en RIS (Remote Installation Services)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

- blaat -

[ Voor 97% gewijzigd door CodeCaster op 24-11-2005 15:54 . Reden: Was niet eens ècht grappig. ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:25

inXs

known as inXs

Je loopt stage? Ik denk dat je eerst even aan je post moet gaan werken, want vele mensen hier kunnen alleen NL lezen...

superB

• schiedamnees
  • Niet online
Ik begin overnieuw en nu duidelijk

a:
Ik loop stage bij een bedrijf en die hebben dus opk via netwerk dat OS en Drivers makkelijk kan instaleren.

b:
Ik wil dit voor school ook doen dus maar wat ik overal zie is dat je van cd rom moet booten of diskette maar op mijn stage hoef ik dit dus niet.
dan is het gewoon in de bios instellen dat ik moet booten van het netwerk en het werkt.

Hopelijk zo beter het vorige tekstje was niet duidelijk getypt ;) sorry

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Moet de support daarvoor niet in je BIOS en netwerkkaart zitten?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 16:37
Network boot is een optie die niet op alle computers aanwezig is.

Zoek eens op PXE voor meer informatie over network boot.

• schiedamnees
  • Niet online
In de bios zit deze eigenschap al bij de meeste pentiums 2 en tegenwoordig zit het standaard op pentium drie zou dit niet zo zijn dan zou de bouw tijd veeeeel langer maar ik ga nog even onderzoek plegen :) ik post het nog wel als ik iets intressants vindt als iemand er ervaring mee heeft hoor ik dit graag!

p.s
Als de bios het niet ondersteunt ondersteunen (bijna) Alle pci netwerk kaarten het wel!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin nog maar eens overnieuw, en begin dan maar eens te vertellen met wat je wilt bereiken (vanaf het begin aub), wat je zelf al geprobeerd het, welke Windows versie je draait (zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy) en meer ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.