flashplayer weg na verwijderen tijdelijke internet bestanden

Pagina: 1
Acties:

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 13:44
Na het verwijderen van mijn tijdelijke internet bestanden bleek o.a. mijn flashplayer verwijdert te zijn. Als ik klik op 'instellingen' en 'objecten weergeven' blijken volgens mij vier programma's (Active-X stuurprogramma's) weg te zijn waaronder dus de flashplayer. Ik heb windows XP met de laatste updates en IE6. Hoe kan dit? Ik heb een virusscan en een spyware scan gedaan maar niets kunnen vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door AEbing op 24-11-2005 15:58 ]

AE

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Misschien had je hem in je tijdelijke bestanden geintalleerd :?

Zou vreemd zijn maar lijkt mij hier het logieste.

• AEbing
Hoe krijg ik hem dan in mijn tijdelijke internet bestanden geïnstalleerd? Of beter gezegd hoe krijg ik de flash player en de andere active-X componenten weer op hun oude (goede) plek geïnstalleerd? Want op de macromedia website klik ik gewoon op installeren en verder doe ik niets. Als ik op 'objecten weergeven' klik zie ik ook gewoon de flashplayer staan. Maar na tijdelijke internet bestanden verwijderen is ie weer verdwenen. :(

AE

Verwijderd

ben bang dat je de map "Downloaded Program Files" leeg gooit, want alles wat je bijvoorbeeld op 'JA' drukt als je bepaalde sites gaat dan geef je ze toegang dingen te installeren op je pc.

In deze map staat het bij mij iig wel

"Shockwave Flash Opject"

laat die staan en knikker de rest weg wat je niet kent, als je het nodig bent op site kan je het altijd alsnog installeren

• AEbing
Ik verwijder mijn tijdelijke internet bestanden met 'bestanden verwijderen' in het menu 'internet opties' en van de map 'downloaded program files' blijf ik af. Het probleem is dat de active-x componenten op twee na steeds verwijderd worden uit de map 'downloaded program files'.

AE