Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Apple inbouwen in mijn Aygo

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wist eigenlijk niet of het hier thuishoort, maar het lijkt mij hier het meest op zijn plek bij car(/se)modding!

Mijn Aygo heeft nu al de mogelijkheid om mijn iPod te koppelen aan de auto, maar ik wil dat eigenlijk ook met mijn iBook (of een andere Apple). Alleen nu zie ik dus alleen maar verhalen van mensen die een gewone computer in hun auto ingebouwd hebben, maar dat is uiteraard niet hip en al helemaal not done in een Aygo!

Nou ben ik dus benieuwd wat voor problemen ik tegen kan komen en in hoeverre er verschil is tussen zo'n 'carcomputer' en een Apple. (8>

Verwijderd

Wat voor aansluiting heeft jou Aygo voor de Ipod?

Zover ik weet heeft een aygo alleen een line-ingang dmv een jackplug stekkertje. Elke mp3speler/diskman/ipod en walkman kun je hier mee aansluiten.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm in de Aygo-reclame zie je ook 'n I-pod dus 't zal wel iets speciaals zijn
(was 't ook niet zo dat je bij de nieuwe BM'W's zo'n I-pod erbij kreeg die je gelijk kon inpluggen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:03:
Wat voor aansluiting heeft jou Aygo voor de Ipod?

Zover ik weet heeft een aygo alleen een line-ingang dmv een jackplug stekkertje. Elke mp3speler/diskman/ipod en walkman kun je hier mee aansluiten.
Oh, ik dacht dat dat speciaal voor mijn iPod was }:O
Maar mijn iPod is nogal beperkt en ik wil graag ook videoclips afspelen in mijn auto, dus ik zit erover na te denken om mijn iBook in te bouwen (en dan een andere voor eigen gebruik te halen).

Maar nu zijn al die carcomputer projecten die ik zie voor standaard pc's wat ik niet echt bij mijn hippe Aygo vind passen, dus vraag ik mij af hoe dat in zijn werk gaat met een Apple.

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:06:
Hmm in de Aygo-reclame zie je ook 'n I-pod dus 't zal wel iets speciaals zijn
(was 't ook niet zo dat je bij de nieuwe BM'W's zo'n I-pod erbij kreeg die je gelijk kon inpluggen)
nope, da was mercedes ;) http://www.mercedes-benz....n/entertainment/ipod.html

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:59
Mac mini in dashboard via Gizmodo

Putting the Mac Mini in your dashboard via CNet

In de overige topics over in car pc's staan ook voldoende tips om je te helpen een Apple in een auto te bouwen, het blijven natuurlijk allemaal computers.

[flauw]koop een 5th gen iPod, die speelt ook video's af[/flauw]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Verwijderd

Topicstarter
Oh, en ik vroeg me trouwens ook af hoe je de geur van ontlasting uit je bekleding kan krijgen. Bij de laatste keer dat ik vrijwillig BOB was bij het stappen heeft 1 van mijn scharrels een ongelukje gehad, zeg maar.

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
Het verschil tussen een normale componten voor een PC en de copmonenten uit een iBook zijn fysiek niet heel verschillend, in een iBook zit ook gewoon een slim DVD-speler etc. Je moet alleen wel even kijken met het scherm al sje dat wil inbouwen.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:57:
Oh, en ik vroeg me trouwens ook af hoe je de geur van ontlasting uit je bekleding kan krijgen. Bij de laatste keer dat ik vrijwillig BOB was bij het stappen heeft 1 van mijn scharrels een ongelukje gehad, zeg maar.
:/

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:09:
Maar mijn iPod is nogal beperkt en ik wil graag ook videoclips afspelen in mijn auto, dus ik zit erover na te denken om mijn iBook in te bouwen
Ik mag hopen dat je die videoclips niet gaat draaien tijdens het rijden? Ik vind net als veel te harde muziek dat het nogal een trend wordt op DVD/films/clips in de auto te kijken, lekker verantwoordelijk! :(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

:r :r :/ :/

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:23
OMFG! mwhuhahahahahah ik hoop dat dat een slechte grap was! :/

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:07
:/ Beetje off-topic voor zo'n matige opmerking niet?

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 13:18

Flotter

Pelipper!

Zo te zien is dat probleem al opgelost: http://forum.fok.nl/topic/782778 :X

Maar back on topic, misschien kun je Apple eens vragen hoe zo'n ding in elkaar zit, misschien willen ze wat foto's sturen en kun jij adh daarvan een beoordeling maken of dat inbouwen gaat lukken. Of haal gewoon je iBook uitelkaar :Y)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Pagina: 1