All in one apparaat (voornamelijk kopieren)

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 19:46
Hallo,

Mijn vader heeft een autobedrijf, en pas geleden is hun kopieerapparaat kapot gegaan.
Omdat ze niet veel kopieren, leek het me goedkoper om een all-in-one printer/scanner/fax te kopen (het gaat om 1/2/3 kopietjes per dag).

Ik heb een paar eisen:
- De cartridges mogen niet te duur zijn (liefst zo goedkoop mogelijk!)
- De kwaliteit hoeft niet goed te zijn (hoeft zelfs alleen maar zwart-wit te kunnen!)
- Het zou zeer handig zijn als je ook via de all-in-one kunt faxen (dus scans faxen, tekstdocumenten faxen, en ontvangen faxen op computer laten zien)
- Hij moet kunnen kopieren zonder dat de PC aanstaat
- Het zou tof zijn als er geen kleurencartridge in de all-in-one hoeft!
- Het liefst niet te duur ;) <120 euro moet wel kunnen?

Dit zijn de belangrijkste eisen dus, het mooiste zou zijn als er een all-in-one bestaat die voldoet aan deze eisen.
Ik heb al rondgekeken op verschillende sites van printerfabrikanten, maar het is moeilijk dit soort dingen terug te vinden in de specs (zoals zuinigheid, kleurencartridge nodig, kopieren zonder pc, precieze fax-mogelijkheden, enz.)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

EXX

EXtended eXchange

Tsja, ik heb een Canon Pixma MP780. Die kan kopiëeren en faxen (sturen en ontvangen), zonder dat de PC aan hoeft te staan. Er zitten aparte inktcartridges in voor kleur (4 stuks, 3 kleuren + zwart) en zwart wit (1 grotere, zwart). Je kan er ook nog foto's en CDs mee printen.

Op zich een prima all-in-one. Alleen ver boven jouw budget; zo rond de 275 euro.

Canon Pixma 780

[ Voor 26% gewijzigd door EXX op 24-11-2005 13:31 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Solomon
EXX schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:27:
Tsja, ik heb een Canon Pixma MP780. Die kan kopiëeren en faxen (sturen en ontvangen), zonder dat de PC aan hoeft te staan. Er zitten aparte inktcartridges in voor kleur (4 stuks, 3 kleuren + zwart) en zwart wit (1 grotere, zwart). Je kan er ook nog foto's en CDs mee printen.

Op zich een prima all-in-one. Alleen ver boven jouw budget; zo rond de 275 euro.

Canon Pixma 780
Nette printer! Is inderdaad alleen ver boven m'n budget ;) Denk dat dat ook te weiten is aan de relatief hoge kwaliteit kleurenprints die het apparaat kan afleveren. Iets wat voor mij niet belangrijk is.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:49
je je er ook een met netwerkaansluiting? is ook wel handig als je meerdere pc's hebt.
hoeveel fax geheugen is nodig?

ik heb zelf een hp7310 gekocht, dat is echt een alles kunner wat mij betreft... mischien wat overkill....
maar erg makkelijke bediening, en zelfs dubbelzijdig is mogelijk, met automatische document invoer

kostte 300 euro exclusief btw, maar is nu alweer goedkoper :s

• Solomon
engelbertus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:36:
je je er ook een met netwerkaansluiting? is ook wel handig als je meerdere pc's hebt.
hoeveel fax geheugen is nodig?

ik heb zelf een hp7310 gekocht, dat is echt een alles kunner wat mij betreft... mischien wat overkill....
maar erg makkelijke bediening, en zelfs dubbelzijdig is mogelijk, met automatische document invoer

kostte 300 euro exclusief btw, maar is nu alweer goedkoper :s
Netwerkaansluiting is niet nodig, ze hebben eigenlijk alleen maar het kopieerapparaat nodig, maar een printer/fax is verder ook handig (fax is vrij duur qua inkt, en als de faxen op de pc terecht kunnen komen, zou dat handig zijn). Overigens zijn het niet zo heel veel faxen die ze krijgen, maar een paar per dag.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien is 'n HP All in One 1350 wat voor je!

Staat hier ook en heeft zelfs memory-card aansluitingen

Je hebt ook de 1315 nog, dies nog goedkoper (onder jouw budget van 120) dus kijk is...

(hmm geen fax-functie zie k nu)

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 24-11-2005 14:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=FAX-T104

is dat niet wat? onder de 100 euro, Fax, Kopieëren, alleen zwart, weet alleen niet hoe het werkt met zo'n thermische rol...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
pixma mp110 of mp130, toppertje voor het geld. Laatst cartridges voor gekocht bij het onderdelenhuis: 2x zwart 1x kleur, €7.50 :P

edit: Faxen niet stand-alone dacht ik...

[ Voor 15% gewijzigd door Initial G op 24-11-2005 14:35 ]

• Solomon
D4V3 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:31:
http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=FAX-T104

is dat niet wat? onder de 100 euro, Fax, Kopieëren, alleen zwart, weet alleen niet hoe het werkt met zo'n thermische rol...
Owja, ik ben vergeten te vertellen dat het een flat-bed scanner moet hebben (voor het kopieren), vaak moeten er namelijk rijbewijzen of paspoorten worden gescant, en die gaan niet door zo'n automatische-papier-invoer ding! Evengoed bedankt :)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

EXX

EXtended eXchange

Ook dat gaat prima met de Canon Pixma 780 >:) In kleur of z/w, geheel naar eigen keuze.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
EXX schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:28:
Ook dat gaat prima met de Canon Pixma 780 >:) In kleur of z/w, geheel naar eigen keuze.
die is toch veel te duur?
Pagina: 1