Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een tomtom gaan kopen, nu zit ik alleen nog te zoeken welk type. Via hier kan ik alle types met uitgebreide specificaties vinden:
http://www.tomtom.nl/prod...egory.php?ID=0&Language=5

Nu vraag ik me echter 1 ding af; alleen de tomtoms 500, 700 en de rider hebben een ingebouwde carkit volgens die website. Maar waarom hebben alle tomtoms (dus ook de one en de 300) dan een ingebouwde bluetooth verbinding, en een lijst met geschikte telefoons bij de specificaties staan? Zie bijvoorbeeld http://www.tomtom.nl/prod...res.php?ID=143&Language=5

Ik snap er niks meer van :)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Omdat je telefoon moet kunnen communiceren met je carkit???

Een carkit is immers geen telefoon, maar een verlenging op je telefoon.

(en om natuurlijk gebruik te kunnen maken van de betaaldiensten van TOMTOM...... via je telefoon dat geld voor elk model..... niet alleen voor die met een carkit.)

[ Voor 41% gewijzigd door Cyberpope op 24-11-2005 13:27 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Uit de handleiding van de TomTom Go:
[quote]Als u een mobiele telefoon met Bluetooth hebt, kunt u uw TomTom GO 700 of GO 500 als handsfreekit gebruiken. Hoewel sommige functies afhankelijk zijn van de mogelijkheden van uw telefoon, kunt u meestal:
  • Inkomende gesprekken op het TomTom GO-scherm aannemen door het scherm eenmaal aan te raken.
  • Zien dat u een nieuw SMS-bericht hebt en de inhoud ervan lezen, ook door het scherm eenmaal aan te raken.
  • Bellen, met behulp van de contactgegevens op de simkaart van uw telefoon.
  • De belhistorie, contacttelefoonnummers en SMS-berichten van uw telefoon opvragen.
* DeeD2k2 excuseert zich omdat hij ook niet goed gelezen heeft... :X

[ Voor 15% gewijzigd door DeeD2k2 op 24-11-2005 13:32 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Cyberpope schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:25:
Omdat je telefoon moet kunnen communiceren met je carkit???
Heb je mijn post wel helemaal gelezen? Ik snap wel dat bluetooth nodig is, maar waarom zit het op de one en de 300 als er geen gebruik kan worden gemaakt van de carkit functie....

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:28:
Ik snap wel dat bluetooth nodig is, maar waarom zit het op de one en de 300 als er geen gebruik kan worden gemaakt van de carkit functie....
Kun je met de One en de 300 ook niet via je telefoon gebruik maken van TomTom's betaaldiensten, via je telefoon met GPRS verbinding?

[ Voor 13% gewijzigd door Xander op 24-11-2005 13:32 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^ ik geloof dat dat de reden is

39

Verwijderd

Topicstarter
ok ja dat klinkt inderdaad logisch.... zal dat dus wel zijn :)
Pagina: 1