Toon posts:

Wat voor laptop raden jullie me aan??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
---EDIT---- nieuwe first post!! overnieuw begonnen -->
Ik zoek naar een laptop inplaats van de pc die ik nu heb.
-ten eerste zoek ik geen high-end laptop ik zoek gewoon een laptop waar ik relaxed op kan gamen.
-mijn budget is tot max 1500 euro incl btw maar een prijs als 1300-1400 toch wat beter.
-batterij duur: Ik denk dat 3 uur wel goed is mischien wat langer maar ik heb op veel plaatsen stroom waar ik zit dus zal wel meevallen.
-" screen : een 17" zou niet verkeerd zijn maar ik wil het ook wel doen met een 15" als het veel scheeld in prijs.
-Spellen: WoW, c&c generals, king kong, path of neo, fear. vooral WoW en c&c vond ik leuk de andere natuurlijk ook wel maar daar was ik snel op uitgekeken.
-mobiliteit: Niet al te zwaar het liefst ik neem hem nog wel eens mee ergens heen maar heel licht hoeft hij nou ook weer niet.
-geheugen: 80GB wle genoeg maar als het nou een 60GB 7200 rpm is heb ik die liever

Deze pc leek me wel wat wat vinden jullie:

Korte Specificaties:

AMD Turion™ 64 ML-34 processor (1MB L2 cache, 1.8 GHz, 400MHz) (1305,-)
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2
15.4TFT WXGA Acer CrystalBrite
512MB RAM (2x256)
80GB HDD (ipv van deze een 60GB HDD met 7200 rpm 8mb)
DVD Dual double layer (slot)
LiIon, 56K modem
Wired Gigabit Lan & Wireless 802.11b/gno FDD
128MB ATI X700
6-in-1 card reader

of deze:
Fujitsu Siemens AMILO M-3438G (1330,-)

Intel Pentium M 740
Kloksnelheid 1730 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 17 inch
Beeldscherm resolutie 1440 x 900
Videokaart type NVIDIA GeForce Go 6800
Videogeheugen 256 MB
Model videokaart videokaart
Geluid onboard
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 60 GB
Snelheid 5400 rpm
Media station DVD-Dual, cardreader

Overige bijzonderheden
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu Li-ion
Besturingssysteem Windows XP
Afmetingen (L x D x H) 408 x 289 x 38,1 mm
Gewicht 4100 gram

Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 3,81 x 40,8 x 28,9 cm

En heeft iemand nog een laptop met ongeveer de specs die ik wil? post hem hier aub!

maar heeft iemand hier mischien ook een laptop met ongeveer de zelfde specs maar dan met een 6800go of een x800 erin?

En als laatst heb ik deze pc (geen laptop dit is mijn oude die ik nu heb)hoe zijn de laptops vergeleken met mijn compu?

AMD 2800+ (nouja zeg maar 1700+ kan hem niet op 2800+ zetten dan crashed ie :'( 8)7 )
768 mbram.
ati radeon 9600 pro 128mb.
mobo weet ik eigenlijk niet ? wel van asus.
windows xp.
(ongeveer de basis dan :P)

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 17:01 ]

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:22

Spotmatic

Ken sent me

Wat heb je zelf al uitgezocht?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50

samo

yo/wassup

ik raad je aan om zelf eens goed op pad te gaan en onderzoek te doen. Kijk eens waar je je desktop voor gebruikt en waarom het handiger zou zijn om een laptop te hebben. Kijk eens wat er allemaal wordt aangeboden en wat het doet. Vervolgens maak je een lijstje met wensen en aanbod. Als je er dan nog niet uit komt, kan je eventueel hier advies in winnen.
edit: Waarom deze vragen? Omdat wij niet kunnen raden wat jij zou willen, en nodig hebben. Dat zal je toch eerst zelf moeten uitzoeken. Als je dat weet kan je makkelijk genoeg zelf een lijstje opstellen, en vergelijken. Tweakers verwacht van jou eigen inzet en gerichte vragen waar door je technische problemen kan oplossen.

[ Voor 32% gewijzigd door samo op 24-11-2005 13:02 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Een Laptop met een budget van 1100 Euro waar je goed op kan gamen moet nog worden uitgevonden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in een paar andere forums gezocht en daar kwam ik deze tegen: Amilo m-3438g het leek me wel wat maar laptops zijn weer nieuw voor mij dus ik zou niet weten of hij ook echt goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Lawrentium schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:00:
Een Laptop met een budget van 1100 Euro waar je goed op kan gamen moet nog worden uitgevonden...
Dat is wel excl btw dus inc zou dat ongeveer 14-1500 euro zijn

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 14:08
Wat verwacht je eigenljk van ons Arr, dat wij maar eens even 2 uurtjes voor jouw gaan zoeken wat voor jou de ideale laptop is? Als je nu een opsomming had van wat modellen konden we je wel aanraden wat goed / minder goed is maar je moet wel zelf eerst wat moeite doen.

En als je geen zin hebt om dat te doen kun je beter een winkel binnenlopen en daar advies vragen, met het risico dat je met een te duur apparaat wat nog niet aan je wensen voldoet naar buiten loopt.

Verwijderd

ik denk niet dat je voor dat geld een serieuze desktopvervanger kan vinden.
een notebook met een high-end videokaart kost gewoon klauwen vol geld...
daarnaast versta ik onder "desktopvervanger" dat er dan ook een mooi groot scherm op zit, en dat drijft de prijs ook hard omhoog.

als je iets wil hebben om op te gamen, koop dan gewoon een PC. desnoods een micro ding, zoals een Shuttle barebone, of een Asus Terminator.
Daar kan je, wanneer er iets oud word, ook nog een keer wat aan upgraden. Met een notebook lukt je dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
GH45T schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:03:
Wat verwacht je eigenljk van ons Arr, dat wij maar eens even 2 uurtjes voor jouw gaan zoeken wat voor jou de ideale laptop is? Als je nu een opsomming had van wat modellen konden we je wel aanraden wat goed / minder goed is maar je moet wel zelf eerst wat moeite doen.

En als je geen zin hebt om dat te doen kun je beter een winkel binnenlopen en daar advies vragen, met het risico dat je met een te duur apparaat wat nog niet aan je wensen voldoet naar buiten loopt.
ja ok dat is waar ik heb er nu 2 gezien moet ik even zoeken voor specs

• Lawrentium
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:03:
[...]

Dat is wel excl btw dus inc zou dat ongeveer 14-1500 euro zijn
Voor dat geld heb je een medium tot high end Desktop PC... Wil je een laptop van gelijkwaardige prestaties kijk je tegen een budget aan van ergens tussen de 2200 en 3000 Euro.

Verwijderd

trouwens, als je dat ding puur als desktop vervanger wil gebruiken, vergeet dan de accessoires niet... een los toetsenbord en muis is wel fijn om erbij te hebben. Ik neem toch aan dat je geen zin hebt in RSI?
En een notebook standaard is dan ook geen overbodige luxe, want het scherm op een normale hoogte hebben zorgt dat je minder snel last krijgt van je nek.

Verwijderd

Topicstarter
Fujitsu Siemens Amilo m-1437g 15, 4inch tft wxga crystal view, intel pentium m 740 (1.73ghz), 128mb ati mobility radeon x700, 2048mb, 100 gb sata, dvd+-rw+-r dl, xp home

dat is de een en :

17" Display, Intel Pentium M Prozessor 740, Centrino Technologie, 512MB DDR2-RAM, 80 GB Festplatten, 256 MB NVIDIA GeForce Go 6800, DL Dual-DVD Brenner, Cardreader, WLAN, Windows XP Home, MS Works, Tasche, 4. 100g Gewicht

Verwijderd

Topicstarter
Lawrentium schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:06:
[...]

Voor dat geld heb je een medium tot high end Desktop PC... Wil je een laptop van gelijkwaardige prestaties kijk je tegen een budget aan van ergens tussen de 2200 en 3000 Euro.
ja maar high end hoeft hij niet te zijn ik hoef de nieuwste games niet op high ultimate te draaien als ze het gewoon maar soepel doen en ik spell niet alle nieuwe spellen.

Verwijderd

en wat mogen ze kosten?

trouwens Radeon Mobility's en GeForce Go's zijn zeker niet zo snel als hun non-mobiele broertjes, afaik...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:10:
en wat mogen ze kosten?

trouwens Radeon Mobility's en GeForce Go's zijn zeker niet zo snel als hun non-mobiele broertjes, afaik...
de eerste kost 1247 euro rond die prijs zou perfect zijn.
en de tweede als ik me goed herriner 1330 euro ook ene mooie prijs.
Maar wat voor videokaart raad jij dan aan op een laptop? ik dacht zelf dat de radeon het wle goed deed :S

• Lawrentium
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:13:
[...]

Maar wat voor videokaart raad jij dan aan op een laptop? ik dacht zelf dat de radeon het wle goed deed :S
Dat zijn allebei goede kaarten voor een Laptop, alleen zullen ze gewoon nooit de snelheid halen van de normale versies. Met deze video kaarten kom je iig al een heel eind. Mag ik je trouwens vragen waar je deze prijzen hebt gevonden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:13:
[...]

ik zou voor games gewoon een desktop nemen omdat die gewoon een stapje sneller zijn...
maar probeer eens een Radeon Mobility x800 te vinden of een Geforce 6800 Go. denk dat dat een hoop zal schelen qua prestaties.

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Je zoekt een laptop om ook mee te kunnen gamen. Nou heb ik enkele vragen:
- wat voor spellen speel je?
- duur van batterij belangrijk?
- hoeveel INCH scherm wil je?
- moet hij licht zijn of mag hij ook zwaar zijn (desktop vervangers zijn bijna altijd zwaarder dan 100% mobiele laptops)

De volgende keer zou ik de bovenste 3 topics lezen voor je post. Op tweakers verwacht men dat je eerst ZELF onderzoek doet. Wij willen iedereen adviseren, maar we zijn geen verkopers.

Kom met een lijstje eisen & voorwaarden en zoek daar zelf een 5 tal modellen bij. Als je dat doet gaan wij het bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Lawrentium schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:17:
[...]

Dat zijn allebei goede kaarten voor een Laptop, alleen zullen ze gewoon nooit de snelheid halen van de normale versies. Met deze video kaarten kom je iig al een heel eind. Mag ik je trouwens vragen waar je deze prijzen hebt gevonden?
Allebij op http://www.bestelict.nl/ alleen de amilo m-3438g staat er niet meer op maar het was wel 1330,-

Verwijderd

Topicstarter
orionpax schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:19:
Je zoekt een laptop om ook mee te kunnen gamen. Nou heb ik enkele vragen:
- wat voor spellen speel je?
- duur van batterij belangrijk?
- hoeveel INCH scherm wil je?
- moet hij licht zijn of mag hij ook zwaar zijn (desktop vervangers zijn bijna altijd zwaarder dan 100% mobiele laptops)

De volgende keer zou ik de bovenste 3 topics lezen voor je post. Op tweakers verwacht men dat je eerst ZELF onderzoek doet. Wij willen iedereen adviseren, maar we zijn geen verkopers.

Kom met een lijstje eisen & voorwaarden en zoek daar zelf een 5 tal modellen bij. Als je dat doet gaan wij het bekijken.
ok sorry mijn eerste topic hier |:( maar even zien,

-spellen: nu vooral WoW maar ook wel oude games als c&c laatst nog fear maar dat verveelde me na een tijdje.en half life 2 heb ik ook gespeeld.maar eigenlijk vooral WoW en c&c dat soort games.
-duur batterij: nee niet echt ik dnek dat 2 uur genoeg is maar meer is natuurlijk altijd relaxed.
-INCH: hmm 17" zou fantastisch zijn maar met 15" of daar in de buurt ben ik al tevreden.
-mobiliteit: hij mag wel zwaar zijn van mij maar niet al te veel.ik zal er niet al te vaak mee reizen ik denk iets van 3kg max?

Verwijderd

Topicstarter
BTW weet iemand hier toevallig mischien een redelijk\goede laptop met een radeon x800 of gforce 6800 go?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:25:
[...]

-spellen: nu vooral WoW maar ook wel oude games als c&c laatst nog fear maar dat verveelde me na een tijdje.en half life 2 heb ik ook gespeeld.maar eigenlijk vooral WoW en c&c dat soort games.
-duur batterij: nee niet echt ik dnek dat 2 uur genoeg is maar meer is natuurlijk altijd relaxed.
-INCH: hmm 17" zou fantastisch zijn maar met 15" of daar in de buurt ben ik al tevreden.
-mobiliteit: hij mag wel zwaar zijn van mij maar niet al te veel.ik zal er niet al te vaak mee reizen ik denk iets van 3kg max?
3 kilo is weinig... de laptops die je zelf aangaf zijn al 4kilo of meer...
vooral als je een groot scherm neemt. dat weegt echt hard mee.

• orionpax
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:25:
[...]

Ikzelf beschik over een oude laptop zie onderschrift. Dus heb ervaring met een zware maar wel redelijke speelbare laptop.

-games: Ga voor een laptop met veel RAM (ivm wow) een mobiele GK is wel instaat tot redelijke prestaties maar verwacht geen superbeelden.
- Inch: Verkijk je niet op 17 of 15 inch. Probeer een sXGA scherm te vinden. Die geven op een 15inch beter beeld dan een XGA 17 Inch
-Batterij&mobiliteit: bij veel merken hangt dit samen. Ik zou het inderdaad 3 kilo houden maar je eisen aan de duur zou ik opschroeven naar 3-4 uur. 2 uur is bar weinig.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:31:
[...]

3 kilo is weinig... de laptops die je zelf aangaf zijn al 4kilo of meer...
vooral als je een groot scherm neemt. dat weegt echt hard mee.
aha hmm nou 4kg dan :9

Verwijderd

Topicstarter
orionpax schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:32:
[...]

Ikzelf beschik over een oude laptop zie onderschrift. Dus heb ervaring met een zware maar wel redelijke speelbare laptop.

-games: Ga voor een laptop met veel RAM (ivm wow) een mobiele GK is wel instaat tot redelijke prestaties maar verwacht geen superbeelden.
- Inch: Verkijk je niet op 17 of 15 inch. Probeer een sXGA scherm te vinden. Die geven op een 15inch beter beeld dan een XGA 17 Inch
-Batterij&mobiliteit: bij veel merken hangt dit samen. Ik zou het inderdaad 3 kilo houden maar je eisen aan de duur zou ik opschroeven naar 3-4 uur. 2 uur is bar weinig.
aha ok bedankt! maar wat voor een heb je zelf dan nu?

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kijk eens in dit forum...

[rml][ Ervaringen] Acer Aspire 502x series (deel 1)[/rml]

de acer aspire 5024... er zijn ook zulke topics over de 169x serie..

Ikzelf heb de 5024 en daarbij een 5400rpm en 1 gig mb.. WoW loopt schitterend, Fear als een pareltje en BF very smooth..

specs van de laptop staan in het topic, en de prijs van 1100 incl btw (geheugen + 5400 hd = 180inc.)
Ga gewoon eens rustig topics doorspitten, en mak zelf je beslissing want wat de een een top laptop vind vind de ander bagger.

Verwijderd

Topicstarter
ThatsHollywood schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:38:
Kijk eens in dit forum...

[rml][ Ervaringen] Acer Aspire 502x series (deel 1)[/rml]

de acer aspire 5024... er zijn ook zulke topics over de 169x serie..

Ikzelf heb de 5024 en daarbij een 5400rpm en 1 gig mb.. WoW loopt schitterend, Fear als een pareltje en BF very smooth..

specs van de laptop staan in het topic, en de prijs van 1100 incl btw (geheugen + 5400 hd = 180inc.)
Ga gewoon eens rustig topics doorspitten, en mak zelf je beslissing want wat de een een top laptop vind vind de ander bagger.
klinkt heel aantrekkelijk ik zal even een kijkje nemen.

Verwijderd

kheb een notebookje gevonden met GF Go6800 :)
http://www.computerpirates.com/itemndl-177200-007.html
tis een Fujitsu Siemens Amilo M3438G

17" TFT Crystalview WXGA+ (1440 x 900), Intel Pentium M 750 (1.86GHz), 256 MB Geforce Go 6800, 512 MB DDR2, 80 GB 5400rpm, DVD+-RW+-R dl, Wireless LAN 802.11b/g, Windows XP Home, 1 jaar pickup & return, Afstandbediening, USB2.0, SPDIF, Firewire and DVI-I ports, 4.1 KG, Batterijtijd: 2 uur, Tas

€ 1,299.00 (excl. BTW)
(Bedrag incl BTW = Bedrag excl BTW x 1,19)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:43:
kheb een notebookje gevonden met GF Go6800 :)
http://www.computerpirates.com/itemndl-177200-007.html
tis een Fujitsu Siemens Amilo M3438G

17" TFT Crystalview WXGA+ (1440 x 900), Intel Pentium M 750 (1.86GHz), 256 MB Geforce Go 6800, 512 MB DDR2, 80 GB 5400rpm, DVD+-RW+-R dl, Wireless LAN 802.11b/g, Windows XP Home, 1 jaar pickup & return, Afstandbediening, USB2.0, SPDIF, Firewire and DVI-I ports, 4.1 KG, Batterijtijd: 2 uur, Tas

€ 1,299.00 (excl. BTW)
(Bedrag incl BTW = Bedrag excl BTW x 1,19)
relaxde laptop alleen wat prijzig en wel zwaar maar nog steeds wel relaxed :)

• orionpax
ACER 1356 LCI / Athlon Xp 2800-M / 512MB DDR-SDRAM / Radeon 9200 Mobility 64 MB/ 40 Gb ATA / 15" Inch TFT XGA

Staat onder elke post?

Verwijderd

@orionpax: op een radeon 9200 wil je niet gamen!

@purly & others: zo'ns go 6800 kaartje kan je er toch ook uit trekken om er vervolgens straks een gogo 7800 in te douwen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:18:

@purly & others: zo'ns go 6800 kaartje kan je er toch ook uit trekken om er vervolgens straks een gogo 7800 in te douwen?
nee... dat zit allemaal ingebakken. tenzij je nVidia's MXM hebt, maar dat wil niet echt doorbreken, en er zijn dan ook geen notebooks te vinden met MXM er in...

helaas is een notebook niet zo lekker modulair als een vaste PC

edit:
HardOCP's beschouwing van nVidia's MXM:
http://www.hardocp.com/article.html?art=NjE1

[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 24-11-2005 14:28 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• orionpax
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:18:

Off-Topic:
Ik heb geen eye candy op dit systeem. Maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Ik wou de spellen kunnen spelen met enige speed wat ten koste moest gaan van de kwaliteit. Maar CSs kan afhankelijk van de map op 40-55fps draaien. Als ik directx lager schroef hoger.

Maar goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben overnieuw begonnen en heb de eerste post veranderd

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Dell Inspiron 9300 met 6800 go graphics, mooie laptop voor goede prijs.

Verwijderd

Topicstarter
zal hem even opzoeken :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

kicken binnen 24uur is niet toegestaan ;)

maja die Fujitsu lijkt mij dus ook wel wat als desktopvervanger.

tegenover je huidige PC is het een enorme verbetering en je kan er nog even tegenaan ivm de toekomst. videokaart is lekker snel en heeft veel geheugen. daarnaast kan de notebook zelf max 2GB aan, dus dat kan je dan nog eens uitbreiden, mocht je dat nodig vinden.
Die andere is waarschijnlijk wat trager in games, vanwege de X700 videokaart

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

offtopic:
Kicken binnen 24 uur is ongewenst, laat staan na 7 minuten.

Lees eens de [ervaringen] topics door in Complete systemen en laptops, je komt dan vast wel wat moois tegen. Zelf heb ik een Acer Aspire 1692 WLMi, vergelijkbaar met een Asus A6Va. Deze zitten in je prijsklasse, en ik kan er goed op gamen. (Hoewel ik vooral voor deze laptop heb gekozen omdat ik een snelle processor en veel geheugen nodig had, de leuke grafische kaart was meegenomen.)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
FireWurX schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:11:
[...]

kicken binnen 24uur is niet toegestaan ;)

maja die Fujitsu lijkt mij dus ook wel wat als desktopvervanger.

tegenover je huidige PC is het een enorme verbetering en je kan er nog even tegenaan ivm de toekomst. videokaart is lekker snel en heeft veel geheugen. daarnaast kan de notebook zelf max 2GB aan, dus dat kan je dan nog eens uitbreiden, mocht je dat nodig vinden.
Die andere is waarschijnlijk wat trager in games, vanwege de X700 videokaart
hehehe O-) ok bedankt dat dacht ik ook al alleen is hij wel wat zwaar maar de rest maakt het wel weer goed

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:13:
offtopic:
Kicken binnen 24 uur is ongewenst, laat staan na 7 minuten.

Lees eens de [ervaringen] topics door in Complete systemen en laptops, je komt dan vast wel wat moois tegen. Zelf heb ik een Acer Aspire 1692 WLMi, vergelijkbaar met een Asus A6Va. Deze zitten in je prijsklasse, en ik kan er goed op gamen. (Hoewel ik vooral voor deze laptop heb gekozen omdat ik een snelle processor en veel geheugen nodig had, de leuke grafische kaart was meegenomen.)
oke maar waar kan ik die topic vinden dan 8)7 ben ook maar met geluk bij deze forums gekomen :\

• edumertz
  • Laatst online: 11-08-2025
Ik heb zelf een jewel 2600 mooi ding aan te passen aan jouwn wensen. Met een pci-e mxm kaart er in dus kan jenog altijd wisselen in de toekomst. Kijk hieronder

Intel® Pentium® M750 1,8 GHz, fsb 533, 2 Mb Cache, Intel® Centrino™ Technologie
* 1 Gb DDR2 /2200BG W-LAN 54Mbps/80Gb-5400-8Mb/8x DVDRW +/- DL/128 Mb Video
* 15,4 inch WXGA (Widescreen) TFT scherm/Nvidia G-Force 6600 128 Mb € 1.092 € 1.299

Meerprijzen DVD-branders: Adv. Excl. Adv.Incl.
Combodrive 24x DVD-ROM+CD-RW i.p.v. DVDRW 8x DL € 30- € 36-

Meerprijzen W-LAN:
Geen W-LAN ipv W-LAN BG
W-LAN intern Intel A-B-G 11+54 Mb i.pv. Intel B-G € 12 € 14

Meerprijzen harddisk PATA
40GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 25- € 30-
80GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 24 € 29
100GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 83 € 99
120GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 192 € 229
60GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 75 € 89
80GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 117 € 139
100GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 150 € 179

Meerprijzen geheugen (DAGPRIJZEN):
256MB DDR (1x256MB) geheugen ipv 512 Mb (alle modellen) € 34- € 40-
1 GB DDR (2x512MB) geheugen ipv512 Mb (alle modellen) € 58 € 69
1 GB DDR (1x1GB) geheugen ipv512 Mb (alle modellen) € 83 € 99
2 GB DDR (2x1GB) geheugen ipv 512 Mb (alle modellen) € 226 € 269
1 GB DDR2 (1x1GB) geheugen ipv 512 Mb (2600/3600/8100/8110) € 58 € 69
2 GB DDR2 (2x1GB) geheugen ipv 512 Mb (2600/3600/8100/8110) € 184 € 219

Meerprijzen processor :
Intel® Celeron® M360 - 1,40GHz - 1 Mb ipv Pentium® M 735/740 1,7GHz € 122- € 145-
Intel® Pentium® M 745 - 1,80GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 50 € 59
Intel® Pentium® M 750 - 1,86GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 50 € 59
Intel® Pentium® M 755 - 2,00GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 108 € 129
Intel® Pentium® M 760 - 2,00GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 108 € 129
Intel® Pentium® M 765 - 2,10GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 234 € 279
Intel® Pentium® M 770 - 2,13GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 234 € 279

Accessoires
Bluetooth adapter ( intern ) voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 € 29 € 35
Pixel Vrij garantie (8 dagen) € 29 € 35
Infrarood afstandsbediening incl. ontvanger voor Diamond 2500 ( TV-Remote ) € 24 € 29
Li-ION Batterij (m.u.v. 8080) € 117 € 139
Li-ION Batterij; 9 Cell voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 meerprijs t.o.v. 6 Cell batterij € 50 € 59
Li-ION Batterij; 9 Cell voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 € 150 € 179
Li-ION Batterij (8070/8080) € 150 € 179
Externe Floppydrive USB € 36 € 43
AC/DC Adapter (alle modellen) € 50 € 59
Car Adapter (niet voor de 2000/2100) € 55 € 65
Bluetooth GPS kit incl. Lithium batterij en Autolader € 108 € 129
JEWEL® Docking Station (2 x PS2, 4 x USB 2.0, 1 x parallel, 1 x serieel, LAN 10/100 Mb) € 66 € 79

http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=pricing2 8)7

Verwijderd

Topicstarter
edumertz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:55:
Ik heb zelf een jewel 2600 mooi ding aan te passen aan jouwn wensen. Met een pci-e mxm kaart er in dus kan jenog altijd wisselen in de toekomst. Kijk hieronder

Intel® Pentium® M750 1,8 GHz, fsb 533, 2 Mb Cache, Intel® Centrino™ Technologie
* 1 Gb DDR2 /2200BG W-LAN 54Mbps/80Gb-5400-8Mb/8x DVDRW +/- DL/128 Mb Video
* 15,4 inch WXGA (Widescreen) TFT scherm/Nvidia G-Force 6600 128 Mb € 1.092 € 1.299

Meerprijzen DVD-branders: Adv. Excl. Adv.Incl.
Combodrive 24x DVD-ROM+CD-RW i.p.v. DVDRW 8x DL € 30- € 36-

Meerprijzen W-LAN:
Geen W-LAN ipv W-LAN BG
W-LAN intern Intel A-B-G 11+54 Mb i.pv. Intel B-G € 12 € 14

Meerprijzen harddisk PATA
40GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 25- € 30-
80GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 24 € 29
100GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 83 € 99
120GB 5400 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 192 € 229
60GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 75 € 89
80GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 117 € 139
100GB 7200 toeren (8Mb cache) t.o.v. 60 Gb 5400 toeren € 150 € 179

Meerprijzen geheugen (DAGPRIJZEN):
256MB DDR (1x256MB) geheugen ipv 512 Mb (alle modellen) € 34- € 40-
1 GB DDR (2x512MB) geheugen ipv512 Mb (alle modellen) € 58 € 69
1 GB DDR (1x1GB) geheugen ipv512 Mb (alle modellen) € 83 € 99
2 GB DDR (2x1GB) geheugen ipv 512 Mb (alle modellen) € 226 € 269
1 GB DDR2 (1x1GB) geheugen ipv 512 Mb (2600/3600/8100/8110) € 58 € 69
2 GB DDR2 (2x1GB) geheugen ipv 512 Mb (2600/3600/8100/8110) € 184 € 219

Meerprijzen processor :
Intel® Celeron® M360 - 1,40GHz - 1 Mb ipv Pentium® M 735/740 1,7GHz € 122- € 145-
Intel® Pentium® M 745 - 1,80GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 50 € 59
Intel® Pentium® M 750 - 1,86GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 50 € 59
Intel® Pentium® M 755 - 2,00GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 108 € 129
Intel® Pentium® M 760 - 2,00GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 108 € 129
Intel® Pentium® M 765 - 2,10GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 735 1,7GHz (FSB 400) € 234 € 279
Intel® Pentium® M 770 - 2,13GHz - 2 Mb ipv Pentium® M 740 1,7GHz (FSB 533) € 234 € 279

Accessoires
Bluetooth adapter ( intern ) voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 € 29 € 35
Pixel Vrij garantie (8 dagen) € 29 € 35
Infrarood afstandsbediening incl. ontvanger voor Diamond 2500 ( TV-Remote ) € 24 € 29
Li-ION Batterij (m.u.v. 8080) € 117 € 139
Li-ION Batterij; 9 Cell voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 meerprijs t.o.v. 6 Cell batterij € 50 € 59
Li-ION Batterij; 9 Cell voor 3100, 3500, 2500, 2600, 3600, 9600 € 150 € 179
Li-ION Batterij (8070/8080) € 150 € 179
Externe Floppydrive USB € 36 € 43
AC/DC Adapter (alle modellen) € 50 € 59
Car Adapter (niet voor de 2000/2100) € 55 € 65
Bluetooth GPS kit incl. Lithium batterij en Autolader € 108 € 129
JEWEL® Docking Station (2 x PS2, 4 x USB 2.0, 1 x parallel, 1 x serieel, LAN 10/100 Mb) € 66 € 79

http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=pricing2 8)7
bedankt, ik ga zeker even kijken wat ik ervan kan maken.

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-02 07:53

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

F-S Amilo M3438G heeft wel MXM kaart

Xbox Series X | Playstation 5

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:30

Hoogie2004

Whohooooo

Lawrentium schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:00:
Ik kan toch goed gamen op mijn notebookje, 1,6 GHz Pentium M (overclocked to 1.76 met instelling in bios),1 gyg ram en een Radeon 9700 mobility met 256 MB videogeheugen (overclocked van 400/231 naar 470/251). De enige reden dat ie niet te heet word is undervolten van mijn proc.

Oke ik geef toe, alles op max is in veel games niet mogelijk, maar hij draait toch errug lekker, en er is zeker erg goed op te gamen, geen ghosting etc. Ohja, hij kostte 1100 euro INCL. BTW

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-11-2005 13:01 ]

My iRacing profile | Strava

Pagina: 1