Toon posts:

Hoeveel over voor flat-fee internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel geld zouden jullie over hebben voor een kwalitatief hoogstande flatfee dienst? (waarbij je ongeveer 6 a 8 uur per dag online mag).

Zelf zou ik rond de 120 gulden wel redelijk vinden.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

nou... das redelijk....|:( ik heb min-of-meer ook zoiets... het heet kabel.... alleen voor maar 89 gulden per maand en 24 uur per dag verbinding met internet...

Verwijderd

Topicstarter
denk niet dat ik hoef uit te leggen dat niet heel nederland de mogelijkheid heeft tot kabel?

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 21:04 schreef wfvn het volgende:
nou... das redelijk....|:( ik heb min-of-meer ook zoiets... het heet kabel.... alleen voor maar 89 gulden per maand en 24 uur per dag verbinding met internet...
tjonge jonge, dat hoef je ons niet uit te leggen... :(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Nou al je veel internet lijkt dat me een heel redelijk bedrag

Ik betaal zelf 70 gulden in de maand voor twee uur internet (WISH Click&Dial), maar 120 piek voor 6 à 8 uur lijkt me niet teveel, als je zoveel denkt te gaan internetten.

Succes d'r mee!

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 18 januari 2001 21:02 schreef the_undertaker het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie over hebben voor een kwalitatief hoogstande flatfee dienst? (waarbij je ongeveer 6 a 8 uur per dag online mag).

Zelf zou ik rond de 120 gulden wel redelijk vinden.
hmmmmmmm 120 is wel duur, 90 gulden vind ik een mooi bedrag. Wel minimaal 8 uur per dag dan.........

Dan trekken we het gelijk met onze vrienden die wel op de kabel kunnen

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Excuses....

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 18 januari 2001 22:37 schreef xxxMaverick het volgende:
Dan trekken we het gelijk met onze vrienden die wel op de kabel kunnen
snelheid ook ;)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Op donderdag 18 januari 2001 21:51 schreef ArthurS het volgende:
Nou al je veel internet lijkt dat me een heel redelijk bedrag

Ik betaal zelf 70 gulden in de maand voor twee uur internet (WISH Click&Dial), maar 120 piek voor 6 à 8 uur lijkt me niet teveel, als je zoveel denkt te gaan internetten.

Succes d'r mee!
als dat 2 uur per dag is vind ik dat persoonlijk erg weinig voor 70 piek per maand...
wij hebben hier ook kabel en voor 89 piek per maand 24/7 vind ik het pas goedkoop genoeg (met een lekkere snelheid)

maarja, als kabel of adsl niet mogelijk is...
dan zou ik toch liever kiezen voor een standaard telefoonverbinding voor een veel lagere prijs, dan 70 piek per maand vooe 2 uur internet...

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 18 januari 2001 23:44 schreef dudek het volgende:

[..]
als dat 2 uur per dag is vind ik dat persoonlijk erg weinig voor 70 piek per maand...
wij hebben hier ook kabel en voor 89 piek per maand 24/7 vind ik het pas goedkoop genoeg (met een lekkere snelheid)

maarja, als kabel of adsl niet mogelijk is...
dan zou ik toch liever kiezen voor een standaard telefoonverbinding voor een veel lagere prijs, dan 70 piek per maand vooe 2 uur internet...
hoe wil jij het goedkoper krijgen dan wish dial?? wij arme modemers hebben het moeilijk hoor!

• Arthur
Je krijgt er ook nog 100 minuten interlokaal bellen bij. Als je dat bekijkt als ongeveer 10 gesprekken van bepaalde lengte, is dat ongeveer gelijk aan een tientje gratis interlokaal bellen. Omgerekend kom je dan op ongever 1,6 cent per minuut aan telefoonkosten.

Das een stuk goedkoper dan KPN, zeker in het piektarief of het standaard (dus niet-weekend) daltarief. Bovendien heb je geen starttarief zoals bij KPN, dus vijftien keer opnieuw inbellen kost je geen anderhalve gulden. Voor mensen zoals ik, die veel internetten en ergens wonen waar nog niets anders beschikbaar is, is het helemaal geen slecht alternatief.

En kom nou niet met opmerkingen als 'Dan moet je maar niet in zo'n gat in Brabant gaan wonen', want mijn woonplaats telt zo'n 65000 inwoners, randgemeenten niet meegeteld.

* Arthur wordt een beetje erg ziek van al die zeikerds die, als gewone modemers vragen stellen over alternatieven voor kpn, gaan patsen over hoe duur het allemaal is en hoe fantastisch hun kabelverbinding is. Ja, dat zal ongetwijfeld MAAR IS NIET OVERAL TE KRIJGEN DUS IS ZO'N OPMERKING IN 9 VAN DE TIEN GEVALLEN TOTAAL IRRELEVANT, wanneer leren jullie dat nou eens! [img]"i/s/frown.gif\"[/img] [img]"i/s/frusty.gif\"[/img]

(dit gaat niet op voor de posting van Dudek in deze posting, maar is meer algemeen..... moest frustratie ff kwijt)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Ik ben 1 van die mensen die geen kabel/adsl KAN!! krijgen....en dus gebonden ben aan ISDN. Wij krijgen hier een rekening van rond de 600 per 2 maanden...
Dus alles wat minder geld kost is mooi meegenomen. Zeker als het dan ook nog always-on is natuurlijk, of breedband!
Zelfs al zou het 200gld per maand kosten, dan zou het toch nog voordeliger zijn dan waar we nu mee te maken hebben. ;(

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Arthur
Daar zit/zat ik dus ook mee, StratoFarmer, vandaar mijn 'tirade' van daarnet ;(

Gelukkig lijkt het er op dat er na zo'n drie jaar eindelijk een alternatief komt voor mij, aangezien KPN MXStream gaat introduceren hierzo. Maar ja, daar zijn mensen als jij, the_undertaker en xxxMaverick niet mee geholpen.....ik leef met jullie mee

• Freak_NL
  • Laatst online: 20-07 09:47
mjah, over 3 jaar is de dekking van kabel en/of ADSL ongetwijfeld wel heel Nederland (vage gehuchten daargelaten), maar daar zijn wij (ISDN/56k pplz) niet mee geholpen nu.. ;(

tja, blijft behelpen... waar blijft de volgende flatfee dienst? :9
Pagina: 1