[XP Pro SP2) Moviemaker start niet op..hoe te herinstalleren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
Nieuwe draad, als reactie op onderstaand commentaar (ik gebruik Windows al vanaf versie 3.0 dus ik mag van mijzelf aannemen dat ik geen domme vragen meer stel):

Edgarz,

Dit is niet echt de bedoeling van een topic op GoT - ik mis een heleboel informatie en voornamelijk inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om dit probleem op te lossen? Waar heb je al eens op gezocht, en wat heb je al eens geprobeerd? Neem dat even op in je topic :)

Verder - mist er een boel informatie, wat is er beschadigd, en hoe weet je dat? Krijg je foutmeldingen, e.d. :)

Dit topic gaat dus dicht - open gerust een nieuw topic waarin je wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Nieuwe info: vrijwel geen - krijg waarschuwings popup maar geen tekstmelding wat er mis is. Kan dus geen enkele extra info geven en wil gewoon weten of de applicatie opnieuw te installeren is, Programma kan nl. niet worden verwijderd en alleen via Windows Update worden gedownload (en nee, ik heb een legitieme versie).

PS: " ik mis [...] voornamelijk inzet" : cursus gevolgd ofzo? _/-\o_

Verwijderd

Van mijn part mag deze topic ook weer dicht.. Je hebt ECHT niet zelf gezocht.

De eerste hit die ik vond stond de oplossing in !!!

http://www.tweakxp.com/article37267.aspx
To reinstall the Movie Maker:

NOTE: You must be logged on as Administrator or as a member of the Administrators group in order to perform this procedure.

Click Start , click Run , and then type the following command:
%systemroot%\inf

NOTE : There are no spaces at all in the preceding command line.

Click OK to open the INF folder.
Locate the file moviemk.inf
Right-click the file, and then click Install . This will reinstall the files that Search needs to proceed normally.

You will be asked to place your windows XP cd rom in the drive.
Dus.............

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
Niet zo opgewonden worden... :'(

Essentie van mijn reacte is de, ik ga er vanuit onbewust, ietwat hautaine houding in het commentaar om een draadje te sluiten.

Respect werkt 2 kanten op...Gooi dus maar dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Edgarz op 24-11-2005 11:15 ]

Verwijderd

Edgarz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:14:
Niet zo opgewonden worden... :'(

Essentie van mijn reacte is de, ik ga er vanuit onbewust, ietwat hautaine houding in het commentaar om een draadje te sluiten.

Respect werkt 2 kanten op...Gooi dus maar dicht.
Er word niets voor niets vaak geroepen dat er zelf ook gezocht moet worden. Veel mensen posten direct als ze er niet uitkomen terwijl de oplossing overal staat...

En nog een tip trouwens : Gebruik GEEN movie maker.. Waardeloos tooltje !

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is het nu opgelost met die tip of niet? <-- zo ja, is dat goed om er een volgende keer bij te vertellen zodat een volgende met dit probleem, die dit topic in de search zal tegenkomen, dat dan ook weet :)

En zo niet, weet je meteen waarom het handig is om in de topicstart te noemen welke opties niet werkten. Dan hoeven anderen ook niet de moeite te doen om die optie te suggereren ;)

offtopic:
Overigens kan je met opmerkingen over moderatie-acties je ei beter kwijt in Oneens met een actie van een moderator? (of een mailtje naar elevator of evt. mij als "baas" van hem). En elevator heeft bij mijn beste weten geen cursus moderaten gevolg nee :+

edit:
hoi ele :w

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 24-11-2005 12:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Edgarz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:36:
PS: " ik mis [...] voornamelijk inzet" : cursus gevolgd ofzo? _/-\o_
Nee hoor - maar je mag dit soort commentaar op mijn moderatie posten in Oneens met een actie van een moderator? - niet hier :)

Dit heeft verder inhoudelijk niets te zoeken in een eigen topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.