Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vraag] gaas dichten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal ik had ff een vraag:
Ik wilde binnekort de stacker 810 gaan modden (naja binnekort...)
ik heb mn plannen al getekend en alles
maar de drive bays van de stacker zijnm van gaas ofzo.. of iedergeval iets met heel veel gaatjes :P
Ik weet niet of dit zacht is of niet..
maar to the point - Ik wilde blow holes erin dremelen (waar de 120 MM fans zitten) zodat je ze ziet, maar ik ben bang dat het er heel fout uit gaat zien!

is er een manier om de voorkant zodanig hard/strak te maken zodat t op gewoon een "plastic" voorkant lijkt??
dmv polijsten ofzo?

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
polijsten is een proces waarbij je een oppervlak heel erg goed schuurt, net zolang totdat de korrel zo fijn is dat je het oppervlak heel glad hebt. Daarna poets je het met een middeltje helemaal glad.

Als er dus eenmaal gaten inzitten kun je die er niet uit polijsten.

Denk dat ik wel weet wat je wilt, maar het lijkt mij niet mooi als ik de stacker ken (gewoon mening)
Misschien moet je de baycovers opnieuw maken van een stuk zwart plexiglas?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Topicstarter
tis een optie, maar dan nog moet ik een manier om die fans zichtbaar te maken, ZONDER kiertjes

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
ik bedoel dan ook alle baycovers vervangen door 1 plaat en waar je dus de fans wilt hebben, gaten maken?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Topicstarter
ja blow holes voor 120 mmfans, dan hou jealtijd die lelijke kiertjes over... daar heb ik dan een oplossing voor nodig

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:36:
Hey allemaal ik had ff een vraag:
Ik wilde binnekort de stacker 810 gaan modden (naja binnekort...)
ik heb mn plannen al getekend en alles
maar de drive bays van de stacker zijnm van gaas ofzo.. of iedergeval iets met heel veel gaatjes :P
Ik weet niet of dit zacht is of niet..
maar to the point - Ik wilde blow holes erin dremelen (waar de 120 MM fans zitten) zodat je ze ziet, maar ik ben bang dat het er heel fout uit gaat zien!

is er een manier om de voorkant zodanig hard/strak te maken zodat t op gewoon een "plastic" voorkant lijkt??
dmv polijsten ofzo?
Bedoel je hier niet plamuren? Ik weet niet of het helpt, maar ik kan me indenken dat het dichtsmeren met een bepaald goedje zou kunnen werken.

Verwijderd

Topicstarter
da bedoelde ik idd, maar ik heb niet de ervaring of het budget niet om t goed fout te doen :P

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 01:10 ]

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Het beste kun je dan wat proberen met wat hout en lijm. Als je daar is mee gaat proberen , bij de lokale bouwmarkt. Ehm drive bay. ong 15x15x15x0,4cm, dat zal iets van een euro of 2/3 kosten en lijm zul je wel hebben anders ook 2/3 euro, Je kunt ook wat alu laten buigen alleen is dat veel duurder.
offtopic:
Geen connecties ergens in de metaal ?

Revive the guild!

Verwijderd

Die 120mm fans zie je door het gaas heen ook gewoon.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Jelte,89 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:53:
Het beste kun je dan wat proberen met wat hout en lijm. Als je daar is mee gaat proberen , bij de lokale bouwmarkt. Ehm drive bay. ong 15x15x15x0,4cm, dat zal iets van een euro of 2/3 kosten en lijm zul je wel hebben anders ook 2/3 euro, Je kunt ook wat alu laten buigen alleen is dat veel duurder.
offtopic:
Geen connecties ergens in de metaal ?
waar kan je vier dimensionaal plexiglas oid kopen ? dat wil ik ook wel :D

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

gewoon vervangen door een stalen of plexiglas plaat, dichten lijkt me echt geen optie.
Pagina: 1