Tijdje geleden heb ik voor mijn vriendin een pc in elkaar gezet en geïnstalleerd.
De pc heeft echter nooit goed gewerkt en reboot zomaar. Dit gebeurd wanneer je meerdere programma's draait (Word, IO, Winamp) of wanneer je een spelletje speelt (Sims 2).
Het scherm wordt dan zwart, alle ventilatoren in de pc blijven draaien, en windows wordt opnieuw gestart. Tijdens het opnieuw opstart voert XP checkdisk/scandisk uit.
Ik heb XP inmiddels opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Systeem:
ASUS A8V Deluxe
AMD64 3200+
Ati Radeon 9800 Pro (van MSI)
Maxtor 160gb SATA (6Y160M0)
Twee maal een Kingston KVR400 (512MB PC3200 CL3) dus in totaal 1024
Coolermaster Real Power 450W Voeding
Windows XP Proffesional en de daarbij behorende Office
Ik ben het nu echt spuugzat en hoop dat een van jullie een antwoord weet.
Overigens heb ik 'opnieuw opstarten' uitgevinkt in 'Systeem'. Dit verandert echter niets.
Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt
De pc heeft echter nooit goed gewerkt en reboot zomaar. Dit gebeurd wanneer je meerdere programma's draait (Word, IO, Winamp) of wanneer je een spelletje speelt (Sims 2).
Het scherm wordt dan zwart, alle ventilatoren in de pc blijven draaien, en windows wordt opnieuw gestart. Tijdens het opnieuw opstart voert XP checkdisk/scandisk uit.
Ik heb XP inmiddels opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Systeem:
ASUS A8V Deluxe
AMD64 3200+
Ati Radeon 9800 Pro (van MSI)
Maxtor 160gb SATA (6Y160M0)
Twee maal een Kingston KVR400 (512MB PC3200 CL3) dus in totaal 1024
Coolermaster Real Power 450W Voeding
Windows XP Proffesional en de daarbij behorende Office
Ik ben het nu echt spuugzat en hoop dat een van jullie een antwoord weet.
Overigens heb ik 'opnieuw opstarten' uitgevinkt in 'Systeem'. Dit verandert echter niets.
Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 00:32 ]