Ik kon er nog geen topic over vinden dus maak ik er zelf maar een aan. Het volgende bericht zat in mijn mailbox:
Is er hier al iemand die het gebruikt? Ik heb een Qtek S100 en ik heb daar geen vodafone messenger op geinstalleerd. Helaas heb ik het dus nog niet kunnen uitproberen. Ik ga eens zoeken naar een messenger waarbij ik de nodige instellingen kan invoeren. Weet iemand er misschien een?
Best interessant dus!De hele avond thuis achter je computer om te kunnen MSN'en met je vrienden? Dat hoeft niet meer. Je kan overal en altijd je MSN Messenger contacten bereiken via Vodafone Messenger. In de trein, op je werk of tijdens het uitgaan. Het is heel eenvoudig. Je pakt je mobiel en kunt meteen beginnen via de Vodafone Messenger. Het ontvangen blijft gratis en het versturen van berichten is tot 1 februari 2006 vanaf het toestel gratis!
http://www.vodafone.nl/Pr...fone_Messenger/Wat_is_het
Is er hier al iemand die het gebruikt? Ik heb een Qtek S100 en ik heb daar geen vodafone messenger op geinstalleerd. Helaas heb ik het dus nog niet kunnen uitproberen. Ik ga eens zoeken naar een messenger waarbij ik de nodige instellingen kan invoeren. Weet iemand er misschien een?