After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
is er niemand die dit probleem kent??
Oscar Wilde
Verwijderd
Heb laatst nog een slechte partij van Opus gehad, teruggestuurd en bij nieuwe levering geen problemen meer.
Suc6
Erm, dit lijkt me geen standaard-probleem. Er is wel degelijk iets raars gebeurt bij het branden, als je naar de pic kijkt.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:43:
Wanneer je zegt dat je op de DVD hele stukken ziet die onbeschreven zijn dan heb je last van een slechte partij. Gewoon terugsturen/brengen naar de leverancier, mag niet gebeuren.
Heb laatst nog een slechte partij van Opus gehad, teruggestuurd en bij nieuwe levering geen problemen meer.
Suc6
Vraagje aan de TS: op welke snelheid brand je, en is het op lagere snelheden ook?
[ Voor 8% gewijzigd door TafkaT op 27-11-2005 18:56 ]
die dvd's brand ik op 8*. altijd al zo gedaan zonder problemen. en heb ook altijd traxdata. bestel ze bij ddvd.info.TafkaT schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:55:
[...]
Erm, dit lijkt me geen standaard-probleem. Er is wel degelijk iets raars gebeurt bij het branden, als je naar de pic kijkt.
Vraagje aan de TS: op welke snelheid brand je, en is het op lagere snelheden ook?
Afgezien van dit heb ik nog nooit problemen gehad. Mischien bugje in nero?
Het gebeurt trouwens sinds kort, sinds een maandje of zo. maar het gaat ook vaak gewoon goed....
zou het kunnen dat het met winrar te maken heeft? die geeft de laatste tijd nogal vaak crc's tijdens uitpakken... (hiermee pak ik dus de bestanden uit die op de dvd's gebrand worden)
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 28-11-2005 14:29 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
edit: hm shit, als de brander echt aan eind van zijn leven is dan had ie dat 1.5 maand eerder moeten doen. dan had ik em nog kunnen inruilen...
maar ok, stel ik haal een nieuwe, is een nec ND-3550 (funprice, €55) een goede keuze? kan deze trouwens wel met traxdata 8* dvd;s overweg? de 3500 kon dat namelijk niet met de originele firmware.
[ Voor 84% gewijzigd door Raven op 29-11-2005 16:19 ]
Oscar Wilde
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i