Toon posts:

Wat is er met Scarlet aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet echt een probleem maar meer een informatie inzameling:

Ik ben al enige tijd bij de provider Scarlet, nooit problemen mee gehad, maar de laatste 14 dagen zijn er continu problemen, van disconnects tot meer dan een uur vertraging op mailsservers etc... op de site van scarlet wordt er stil over gezwegen, maar ik heb al van meer mensen gehoord dat ze er grote problemen mee hebben.

Weet iemand wat er aan de hand is en wanneer de problemen opgelost zullen zijn?

offtopic:
Kom nu niet af met bel naar de helpdesk en vraag het, wanneer ik daar heen moet bellen ben ik veel geld en tijd kwijt, dus ik denk dat ik hier sneller reactie zal hebben dan die domme computerstem

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:39:
offtopic:
Kom nu niet af met bel naar de helpdesk en vraag het, wanneer ik daar heen moet bellen ben ik veel geld en tijd kwijt, dus ik denk dat ik hier sneller reactie zal hebben dan die domme computerstem
Sorry hoor, maar als jij niet de tijd en het geld op kan brengen om de helpdesk te bellen, dan zal het met die storing allemaal wel meevalllen. Een helpdesk is bij dit soort dingen uiteraard het eerste aanspreekpunt. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
lol een helpdesk waar je drie kwartier aan de lijn hangt en dan nog niemand te pakken hebt is geen helpdeks, maar meer een geld aftroggel lijntje...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tsjah, dat een provider zijn helpdesk zo duur is zie je in dit geval wel weer terug in de maandelijkse kosten van je internet.

Het prijsverschil moet toch ergens vandaan komen hé?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC