Red Alert 2 special character. Bugje?*

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tweakers,
Ik had een vraagje. Ik speel graag online Red Alert 2. Hierbij ben ik meestal allies, omdat ie leuke dingen kan doen. 1 ervan is dat je je eigen battle lab een beetje kapot schiet om er vervolgens met een engeneer en een spy tegelijkertijd in te lopen. Door deze actie unlock je een special character (chrono mannetje met C4). Nu is mijn vraag, is dit een bug en mag ik dit dus niet toepassen tijden 't online spelen, of is dit bewust ingebouwd?

Mijn geweten speelt nogal met me als ik dit doe, maar ik vind 't wel een fijne actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Bewust ingebouwd, anders is het natuurlijk voor de opponent niet te doen. Tijdens een skirmish game kun je de computer wel een keer wegvegen op die manier, maar bij een LAN/Internet game is het gewoon niet 'eerlijk'.

[ Voor 57% gewijzigd door PD2JK op 23-11-2005 22:34 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 11:54
Je zou het gewoon kunnen proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
is dat 'technology stolen' oid? dan lijkt het mij eerder een bug

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dat is een chrono-crazy Ivan die hoor je alleen te krijgen als je allied bent en een battle lab van de sovjets overneemt. Bovenstaande is dus een bug en ik denk niet dat mensen dat ik dank afnemen in een potje ra2.

* Biobakker murmeld iets van => Spielerij - Problemen & Vragen

Dat zeg ik....

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Biobakker schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:48:
* Biobakker murmeld iets van => Spielerij - Problemen & Vragen
Zou ook een discussie kunnen zijn toch?

maargoed, aan de reacties te horen is 't dus niet erg leuk om te doen... Nou, dan zal ik vanaf nu mijn tactiek wijzigen en maar weer gaan wennen aan 't idee om te verliezen :P

Verwijderd

Wie was ook alweer Crazy Ivan? Blies die zichzelf op oid? :P

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een soort Tanya zonder colt .45's. Kan gebouwen en units, zelfs infanterie opblazen d.m.v. een tijdbom.
"kaboem!"
"There goes the neighbourhood"
...zegt hij als hij aanvalt.

[ Voor 95% gewijzigd door PD2JK op 24-11-2005 08:41 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:27
dat wat jij bedoelt is alleen wanneer je een vijandig allied battle lab binnegaat met een spy , en dan bedoel ik vijandig, wel fijn om te weten ,want dit is dus een bug , de chrono commando zou je normaalgezien alleen mogen krijgen wanneer een vijandigg battle lab infiltreert ..

wel een fijne bug !

enneuh tis een bug als een andere, net zoals tanks en zo verkopen mee de allied repair yard ofzo

de chrono commando is een eenheid die kan flitsen van een kant van de map naar de andere kant , net als een chrono legionnaire , alleen verdwijnen er bij het gebruik van de chrono commando geen units, hij blaast gebouwen op en schiet infantry met twee schoten omver, tegen tanks kan hij niks beginnen ...

Out of the box? What box? There is no box.

Verwijderd

Prutz0r schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:38:
Een soort Tanya zonder colt .45's. Kan gebouwen en units, zelfs infanterie opblazen d.m.v. een tijdbom.

[...]

...zegt hij als hij aanvalt.
Oh ja :D

*Krijgt weer fijne herinneringen van die super one-liners van sommige characters :D

Die Chrono-gasten rulen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 15:41 ]

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dit is een bug,.. weet je waarom omdat ze eht zelf een keer verteld hebben, verder is de bug in Yuri's Revenge weggehaald. online gebruik hiervan word als cheaten gezien vaak, hoewel er atm de gene die nog ra2 online spelen ronde de wereld cheat 70% ofzo helaas.

het is een leuke actie op comps toe te passen gezien die ook cheaten (zoals dat hij alleen nog een warfact en ref over heeft begint hij prisma's en mirage te maken :P)
tegen humans zou ik um nooit gebruiken, hou niet van cheaters en dus doe ik het zelf ook niet, bug abuse is eigenlijk een cheat omdat niet iedereen het kan (soviets) en het niet in het spel bedoeld is :p

edit: om het te zien als een deel van de game kun je het net zo goed hebben over de voige versie van generals toen de scud bug nog kon... waar iedereen zei, het is een feature geen cheat, terwijl het duidelijk een bug was :p

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 24-11-2005 22:39 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
Kleine titelfix :)
Pagina: 1