[XP] Fonts in Windows doet vreemd*

Pagina: 1
Acties:

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb een zeer vreemd probleem met de lettertypes in windows. Hier is een afbeelding voor de duidelijkheid.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/test123.bmp

Het vreemde is dat als ik iets typ het er wel goed uitziet. Maar bijvoorbeeld het startmenu weer helemaal niet. Kan iemand mij misschien een tip geven en zeggen in welke richting ik moet zoeken O+
BVD

[ Voor 39% gewijzigd door niels88 op 23-11-2005 22:16 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Eventjes het lettertype van de verschillende UI onderdelen controleren? Zo te zien is er het één en ander op Windings gezet. Ik zou ook even op Spyware en dergelijk ongedierte zoeken, want dit soort dingen gebeuren meestal niet uit zichzelf :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zo te zien draai je Windows XP - ik ga dat dan ook nog even in je topic titel erbij zetten :)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik had laatst exact hetzelfde. Bij mij is het verholpen door het geheugen in een andere bank te zetten.;

[rml][ XP] Systeemlettertype venaggeld?[/rml]

I'm not as think as you stoned I am

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben weer *happy*. Ik heb vandaag een dosis spyware programma's gedraaid, maar niks verdachts gevonden. Maar toen ik opnieuw opstarte bleek alles weer als normaal te draaien. Ik denk dat toch in Windows iets niet helemaal klopte. Ik ben namelijk iemand die zeer veel maatregelen neemt tegen spyware/virussen. Maar gelukkig werkt weer alles ;)