Ik zit met een ietwat vreemd probleem.
Het probleem:
Firefox checked mijn radio buttons niet als de naam een array is.
Even wat relevante code:
De html output:
Het vreemde is dat IE het wel goed doet. Als ik dus de naam verander naar bijvoorbeeld 771 dan werkt het wel. Ik zou wel een workaround kunnen maken met bijvoorbeeld gonly123, zonder de haakjes maar ik zou het liever netter oplossen dan op die manier de waardes ophalen. Arraytjes zijn lief.
Iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Kleine interessante n.b.
Ik had eerst ditzelfde gedaan met een dropdown menu maar dan laad e pagina in firefox zo EXTREEM langzaam (veel langzamer dan in IE) door die dropdowns dat ik overwilde naar radio buttons. Is nu nog maar 10 seconden, tegenover 2 minuten die het hiervoor was. Lang level benchmarking... maar wel iets om rekening mee te houden als je een pagina vol wilt stoppen met 600 dropdown menus
Het probleem:
Firefox checked mijn radio buttons niet als de naam een array is.
Even wat relevante code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| echo '> <td nowrap> <input class="small" type="radio" name="gonly['.$type['id'].']" value="1" '. checked($type['g_only'], 1).'> <input class="small" type="radio" name="gonly['.$type['id'].']" value="0" '. checked($type['g_only'], 0).'> <input class="small" type="radio" name="gonly['.$type['id'].']" value="2" '. checked($type['g_only'], 2).'> </td>'; |
De html output:
HTML:
1
2
3
4
5
| <td nowrap> <input class="small" type="radio" name="gonly[771]" value="1"> <input class="small" type="radio" name="gonly[771]" value="0" checked> <input class="small" type="radio" name="gonly[771]" value="2"> </td> |
Het vreemde is dat IE het wel goed doet. Als ik dus de naam verander naar bijvoorbeeld 771 dan werkt het wel. Ik zou wel een workaround kunnen maken met bijvoorbeeld gonly123, zonder de haakjes maar ik zou het liever netter oplossen dan op die manier de waardes ophalen. Arraytjes zijn lief.
Iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Kleine interessante n.b.
Ik had eerst ditzelfde gedaan met een dropdown menu maar dan laad e pagina in firefox zo EXTREEM langzaam (veel langzamer dan in IE) door die dropdowns dat ik overwilde naar radio buttons. Is nu nog maar 10 seconden, tegenover 2 minuten die het hiervoor was. Lang level benchmarking... maar wel iets om rekening mee te houden als je een pagina vol wilt stoppen met 600 dropdown menus
edit:
Was een licht dillemma
Maar inderdaad, gaat meer om de HTML. Excuses.
Was een licht dillemma
[ Voor 20% gewijzigd door UltimateB op 23-11-2005 20:42 ]
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS