Toon posts:

Vage punkbuster op GP servers!!!???!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op sommige cs servers van gamepoint draait nu iets van punkbuster, moet je 1 of andere client installeren. Zwaar irritant!!!!!!!!
:(

Zo, wilde ik ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe dat ergens anders (OP Mirc ofzo), hier krijg je nu toch slotje en bij vaker een ban.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, vervelend he, dan kan je niet meer cheaten.
Not vervelend dus, kleine moeite om die client te downloaden en je bent van cheaters en gezeur zoals met eMMen af. Punkbuster zal waarschijnlijk ook wel verplicht worden bij
clanwars.
Goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELE goeie zaak.

Worden er opeens tientallen wars gecancelled omdat Punkbuster begint te loeien TIJDENS war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want dat is toch wel het lameste wat je kunt doen: Online cheaten. Ik heb in de pc gameplay wel eens gelezen wat er allemaal niet voor cheatsoftware voor cstrike beschikbaar is. o.a software die er voor zorgt dat er een rode cirkel om je vijand heen komt (ook achter een muur enz), echt lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend he, dat PunkBuster? Nu kun je niet meer cheaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ene lijstje met wat CS cheats (zodat je de volgende keer niet meer afvraagt hoe je nou kon worden afgeknald)

- Invisible cheat
- Een cheat waarmee je door crates kan kijken
- SkinCheat: neem de skin van je tegenstander
- Cheat zodat hangbruggen als in aztec ontzichtbaar worden
- Cheat zodat ze overal doorheen kunne schieten
- Auto Aim bot (alles raken! bijna alleen headshots)
- En nog veel meer.... :(

Punkbuster is dus een goede zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja cheaten is echt lame.. zie steeds vaker van die lui die om een muurtje komen springen en meteen al weten waar je zit en je met 1 headshot killen.. :r
Ik heb es om te testen zo'n spiked models (oid) geinstalleerd.. hebben alle spelers hele grote gekleurde strepen om zich heen.. echt geen fok meer aan als anderen daar echt mee spelen :r je verziekt het spelplezier van anderen gewoon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 januari 2001 22:25 schreef 007 het volgende:
Vervelend he, dat PunkBuster? Nu kun je niet meer cheaten!
Ik cheat niet!!!!!! Ik vind het gewoon vervelend dat je een programma moet laten meedraaien, that's all.

Maar ik ben het met jullie eens dat het goed is tegen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
het si goeie zaak ja....maar nu word ik op pb server nog steeds voor cheater uitgemaakt :)
domme newbies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten er eerst voor zorgen dat dat programma fatsoenlijk draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
Inderdaad, er zijn toch nog veel connectie problemen ermee, soms lagt het ook meer dan zonder PB. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die PunkBuster server van GamePoint aka Lagpoint is zwaar bagger...

Ik had die client versie van PB erop staan en nog werd ik er elke keer afgeflikkerd door de server... :(

En over het algemeen op de FF servers van GP wordt het aantal cheaters overwonnen door het aantal TK'ers :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Punkbuster hebt lopen en je wordt nog gekickt dan moet je handmatig inloggen bij een PunkBuster server en dan wordt je wel herkend en niet gekickt.

Verder zou ik Pb op elke War server willen zien . Eindlijk af van dat gecheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van met Worldcraft de muren doorzichtig maken, dat is pas lame!

Ik dacht eerst dat cs dan moeilijk zou gaan doen, maar zolang je de muren op de goede plaatsen laat staan is er niets aan het handje!
Pagina: 1