Post ik reactie die 2x tot aanpassing in het bericht leidt..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Krijg ik als "dank" een -1 om mijn oren......

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1465927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is offtopic, en het is ook niet al te vriendelijk. Daar scoor je niet mee.

Er is een topic op dit forum over spel- en tikfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Je had ook kunnen mailen naar de newsposter? Of het kunnen melden in een topic?

* Nik is weer laat ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 23-11-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Hee sukkel, het is niet de bedoeling dat je daar spel- en typefoutjes meldt, die horen in Spel- en tikfoutjes - deel 14 ;)

Vat dit niet persoonlijk op. Ik houd je even een spiegel voor. Je valt de nieuwsposter nogal op een arrogante manier aan, m.i. Het komt nogal aanvallend over, wat niet echt gewaardeerd wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-11-2005 20:06 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zie dit topic:
Iets met een klepel en en bel nieuwsje

posts over spelfouten standaard 0, die van jou is daarnaast ook nog eens simpelweg onbeschoft en bekant een flame, -1 dus.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
Tja als je moeilijke termen wilt gaan gebruiken moet je ze wel KENNEN, het was duidelijk geen spelfout. En dan vind ik het ook niet echt handig als je het vervolgens ook nog eens fout overneemt.

Naja, whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
rac-on schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:17:
zie dit topic:
Iets met een klepel en en bel nieuwsje

posts over spelfouten standaard 0, die van jou is daarnaast ook nog eens simpelweg onbeschoft en bekant een flame, -1 dus.
Als jullie dit trouwens onbeschoft vinden, wat is er dan zo onbeschoft?

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 23-11-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zie het verschil:
Wat is nou weer een early adaptor? Klok.....klepel.....spreek gewoon in simpele termen als je de moeilijke niet precies kent. Je laadt er geen telefoon mee op ofzo.

Update: En nog steeds is het fout, het is EARLY ADOPTER en niet adaptor adoptor of wat dan ook....en het bijschrift bij de foto is nog helemaal niet gewijzigd.

Update2: Het is gefixt ;-). Het is alleen meer een management of innovation term dan een marketing-term, maar een kniesoor die daar op let
en
Er zit trouwens een fout in het artikel, het is adopter, niet adapter.
edit: je correctie is niet helemaal goed

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Rudy_V: Adapter versus adopter scheelt welgeteld één letter die de betekenis van het woord welliswaar totaal verandert, maar wat het mogelijk niet minder een type- / tikfout maakt. En zelfs als je het daar niet onder vindt vallen, blijft het offtopic, aangezien de reacties bedoelt zijn voor inhóúdelijke reacties en dus een topic dan in FA meer in aanmerking had kunnen komen.

Ook vind ik de eerste drie zinnen die rac-on quote nou niet echt het toppunt van vriendelijkheid. Natuurlijk zijn de T.net mensen er an sich blij mij dat je ze probeert te helpen door ze op een foutje te wijzen. Doe dat dan alleen vriendelijk en op de juiste plaats, dan is iedereen tevreden :) .

DM!

Pagina: 1