Ik gebruik in mijn systeem al een tijdje een raptor 34GB om Windows, Spellen en Programmas mee te draaien, maar ik heb het idee dat de schijf erg traag is en ondermaats presteert. Ik gebruik het volgende systeem:
Asus A8V Deluxe
AMD64 3500+
2x512 MB Corsair Value Select
Raptor 34GB (Partitie C: 10Gb voor windows en Programmas, Partitie E: voor spellen 24Gb)
Maxtor 200Gb voor Data opslag, verdeeld over 2 partitities van 100GB (D: en F:)
Zoals gezegd heb ik het idee dat de schijf veel sneller hoort te zijn, ik heb een paar HD bench programmas gezocht, maar ik weet niet zeker of ze betrouwbaar zijn.
Deze bijvoorbeeld laat niet alleen zien dat ie niet bijzonder snel is, maar dat zelfs de Maxtor met zn 7200 toeren de WD voorbij gaat
Ook dit progje laat zien dat de prestaties niet echt denderend zijn.
Ik heb al schijfopruiming en defragmentatie gedaan, maar het mocht niet baten.
Ligt het aan mij of hoort deze schijf toch beter te presteren, zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar.
Alvast bedankt
Asus A8V Deluxe
AMD64 3500+
2x512 MB Corsair Value Select
Raptor 34GB (Partitie C: 10Gb voor windows en Programmas, Partitie E: voor spellen 24Gb)
Maxtor 200Gb voor Data opslag, verdeeld over 2 partitities van 100GB (D: en F:)
Zoals gezegd heb ik het idee dat de schijf veel sneller hoort te zijn, ik heb een paar HD bench programmas gezocht, maar ik weet niet zeker of ze betrouwbaar zijn.
Deze bijvoorbeeld laat niet alleen zien dat ie niet bijzonder snel is, maar dat zelfs de Maxtor met zn 7200 toeren de WD voorbij gaat
Ook dit progje laat zien dat de prestaties niet echt denderend zijn.
Ik heb al schijfopruiming en defragmentatie gedaan, maar het mocht niet baten.
Ligt het aan mij of hoort deze schijf toch beter te presteren, zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar.
Alvast bedankt