Te grote rubbertjes op duron??

Pagina: 1
Acties:

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
ik heb net mn MSI K7T PRo2 met Duron 700 binnen maar mn superorb past niet lekker met die grote rubbertjes.... :(

ik weet dat ze er ziten voor bescherming maar maakt et uit als ik bv de helft erafhaal ofzo ?
//edit
ik moet nml veel kracht zetten (denk ik) om em erop te laten klikken.....
(als ik mn koeler weer eraf haal zit er wel al wat koelpasta op :?)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Tjah als het maar past. Wel ff voorzichtig doen en zorg dat je overal evenveel vanaf haalt he!

Verwijderd

de koelpasta is alleen om de allerkleinste gaatjes te overbruggen (het geleid namelijk beter dan lucht, maar minder goed dan de heatsink). Dus hoe minder koelpasta hoe beter.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
yeah hij zit erop :p

ff met een schroevendraaiertje het lipje eroverheen gelegd :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
dat je hard moet drukken op dat ding, dat had ik ook met een coolermaster 6h51. ik dacht eerst dat ik de processor kapot maakte, maar het ding ging er toch op en doet het nu zoals je ziet...
op 30 graden idle

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Bij mij kwam de processor er met de coolmaster bijna door het bord heen. Mijn KT7A draaid nu wel 24 graden idle met de kast nog open maar zonder pasta.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 10:58
:'( had ik dus met hetzelfde mobo en een Duron 800.. Het beugeltje van de Spire pastte niet meer. Gelukkig had ik op mijn K6-2 350 zo'n zelfde koeler, die genomen. Toen toch maar die nieuwe koeler op mijn oude mobo en toen ie eindelijk zat (na veel zweten) gaf ie met een luide knal te kennen dat de aanhaakpootjes van de socket eraf lagen. |:( Zou het nu aan de kewler liggen of het mobo.......de koeler dus.

Sidekick out..

edit:
typo

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik dacht ff dat het over voorbehoedsmiddelen ging :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die Socket A koelers zitten inderdaad ontiegelijk strak vast! Mijn Socket 7 koeler (en slot A trouwens ook) kon je gewoon met een clipje vastklikken, nu heb ik gewoon een schroevendraaier nodig en moet ik er met m'n volle gewicht op gaan hangen. Wel fijn dat die kussentjes op de proc zitten, volgens mij is dat anders niet goed voor je core.

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je die rubbertjes er (gedeeltelijk) afhaalt is volgens mycom je garantie verlopen, omdat je je processor dan hebt beschadigd. :(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Mijn Coolermaster ging er zo op, maar een Spire die hier ook ligt heb ik een deuk aan mijn vingers aan overgehouden ;)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1