Mijn pc startte nogal traag op, terwijl er zichtbaar geen extra programma's werden ingeladen. Na wat zoeken en de voor de hand liggende oplossingen te hebben nagekeken, begon ik met het uitschakelen van zgn services. Volgens 'n aantal websits kon dit het opstarten aanzienlijk versnellen. Nou, niet dus! Niet alleen start hij nog steeds even traag op, nu is m'n pc op de koop toe niet meer toegangkelijk via het netwerk (Windows Explorer -> My network places -> ...).
Ik heb niets gewijzigd aan mapmachtigingen of account settings en toch krijgt iedereen hier op het netwerk m'n pc wel te zien na een search maar de mappenlijst en de inhoud ervan, die is niet meer beschikbaar.
Dan krijgen ze de melding 'U hebt mogelijk niet de juiste rechten... Map ontoegangkelijk'.
Ik kan nog wel op iedereen z'n gesharede mappen maar omgekeerd dus niet meer.
Iemand die uit 't hoofd weet wat ik weer moet inschakelen? Ik heb er nl. geen flauw idee meer van wélke dingen ik net heb uitgezet...
Heb al geprobeerd met 't herinstalleren van de "Mappen en printerdeling" service onder de eigenschappen van m'n LAN-verbinding maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb niets gewijzigd aan mapmachtigingen of account settings en toch krijgt iedereen hier op het netwerk m'n pc wel te zien na een search maar de mappenlijst en de inhoud ervan, die is niet meer beschikbaar.
Ik kan nog wel op iedereen z'n gesharede mappen maar omgekeerd dus niet meer.
Iemand die uit 't hoofd weet wat ik weer moet inschakelen? Ik heb er nl. geen flauw idee meer van wélke dingen ik net heb uitgezet...
Heb al geprobeerd met 't herinstalleren van de "Mappen en printerdeling" service onder de eigenschappen van m'n LAN-verbinding maar ook dat mocht niet baten.
[ Voor 15% gewijzigd door Steff op 23-11-2005 17:54 ]