Toon posts:

X-news nieuwsgroep voortijdig afbreken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig een hele nieuwsgroep binnen te halen. Deze zit echter zeer vol (hetgene wat ik wil hebben heb ik al voorbij zien komen).
Hoe kan ik 'm afbreken, maar wel dat ik hetgene wat ie binnen heeft gehaald behoudt en kan decoden?

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 21:59
Geef eens wat meer informatie over welk programma je gebruikt.

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
je gebruikt x-news? Of je sluit de newsgroep via het bekende "kruisje", of je deselecteerd de in de queu staande post (post waar een getal in staan onder de queu kolom deselecteren met spatiebalk)

signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik X-news ja, en nou ben ik dus een groot gedeelte van de binaries aan het laden. Nu zie ik dat ie de bestanden die ik wil hebben al geladen heeft.
De vraag is dus hoe zet ik 'm zodat ik de bestanden op de juiste manier kan decoden.

Ik hoor als oplossing alleen het rode kruis aanklikken en de files selcteren, dan decode?
Dat zou makkelijk zijn ;)

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
wat bedoel je nu, hoe kan je een nieuwsgroep afsluiten of hoe kan je de bestanden die in de newsgroep zitten tot bijvoorbeeld een film op je pc toveren?
Misschien dat je je nog wat meer in newsgroepen moet verdiepen. Een paar hints

in newsgroepen worden bestanden gestopt, binairies. Die worden vaak in delen erin gezet en meestal in het (win)rar formaat.
Al die delen moet je binnen halen en dan samenvoegen. Ontbreekt een deel dan lukt dat dus niet.
Sluit je het newsprogramma, of sluit je je pc af voordat je alle delen binnen hebt dan werkt dat dus niet.

signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
brooks123, in de regel staan er discussies op usenet, maar een deel van usenet wordt ge/misbruikt voor binaries ;)

Ik gebruk al jaren geen xnews meer, maar het handigst is volgens mij - zoals al genoemd - het even afsluiten en daarna weer openen van xnews. Dan zijn de headers nog ingeladen.
En het hoe samenvoegen etc: dat is afhankelijk van de xnews versie. Oudere doen niet aan yEnc en dan houdt het al snel op, dan mag je de files eerst via de commandline samenvoegen (of een externe yEnc decoder gebruiken).

Maar gezien de vraagstelling zou het even goed uitpluizen wat nu hoe werkt handig zijn (of ik begrijp het verkeerd en denk te simpel).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1