Toon posts:

Nview clone mode

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vooraleerst: Ik heb hier gezocht, maar nog geen antwoord gevonden. Als 't er wel is, en ik eroverheen heb gekeken, bij voorbaat excuses..

Ik heb ook de FM ge 'R 'T en me helemaal suf gegoogled, alleen om er achter te komen dat er veel mensen zijn met hetzelfde probleem, en niemand die er een antwoord op heeft.

Het probleem:
NVidia Geforce FX5700 128 mb Driver version 8.1.8.5 (STAPELS drivers geprobeerd)
De Nview display settings-tab, die hoort te bestaan uit 'single display', 'dualview' en 'clone mode', laat slechts 'Single display' zien.
De TV die ik eraan heb hangen (composiet naar Scart) wordt wel herkend, en ik kan switchen van monitor naar tv.
Ik wil natuurlijk Clone mode, zodat ik films kan kijken zonder te switchen, en ik heb dit al talloze keren aan de praat gehad met diverse setups, alleen deze vertikt 't..
'T lijkt gewoon buggy software , maar ik ben geen expert daarin.
Alle functies van de kaart werken, de tv wordt herkend, alleen kan ie niet clonen. Op mijn werk heb ik diverse computers staan die 't allemaal wel doen...

Als iemand iets weet is mijn dank ENORM _/-\o_

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb bij m'n vriendin d'r PC precies hetzelfde geklooi gehad en heb het op een gegeven moment maar opgegeven. De videokaart ondersteunt de clone mode, de geprobeerde drivers zouden het allemaal ook moeten ondersteunen, maar ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Hier op GoT zijn met de Search wel wat soortgelijke gevallen te vinden, maar ik heb nergens echt een oplossing kunnen vinden. Alleen een bevestiging dat het een vreemd probleem is. Heb je opzich niet zoveel aan ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
..behalve dat ik me wat minder sukkel voel..
thanks ;)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
tijdje geleden ook voor elkaar gekregen, maarrrr weet niet meer precies hoe.
Bij mij werkte alles wel een stuk beter toen ik Force TV detection (oid) had aangezet, maar het beeld via de svideo op TV was lelijk, dus heb ik het maar laten doen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Mitch schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:32:
Bij mij werkte alles wel een stuk beter toen ik Force TV detection (oid) had aangezet
Heb ik ook al een keer aangezet, maar het probleem is ook niet de TV detectie. Zowel bij TS als bij mij werkt de TV modus opzich prima, maar de drivers/utils laten gewoon geen clone modus zien.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:50
Zou het kunnen dat sommige videokaarten dualview gewoon niet ondersteunen. Ik weet dat dit in de geforce 2 reeks zo was dat bepaalde videokaarten in die reeks dualview niet ondersteunden omdat er sommige budgetversies maar met 1 processor ipv twee waren uitgerust/ Weet dus niet precies hoe het zit.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, volgens mij ondersteunen alle kaarten na 3 gewoon clone/dualview modus.
Het enige wat ze niet kunnen is 2 monitoren, EN een tv...
Hoort echt te werken. Ik heb ook wel 's gehad dat een 4800TI het in het ene systeem wel deed en in 't andere niet..
Pagina: 1