Toon posts:

mogelijke oplichting via speurders.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een mobieltje gekocht van iemand op speurders. vervolgens geld over gemaakt.
Maar nu hoor ik niets meer, er wordt ook niet meer gereageerd op email. Ik ben misschien een beetje stom geweest , ik wist dat ik een risico nam door eerst geld over te maken. maar jah. Ik heb de persoon nog 5 dagen gegeven om te reageren. Het is een hotmail adres maar ik heb wel z`n IP adres kunnen achterhalen volgens mij (weet niet zeker of het zij IP adres is).

Ik kwam uit bij een @home IP adres en wel cpxxxxxx-a.landg1.lb.home.nl

Weet iemand misschien welke plaats en provincie dit is. Is dit Limburg?

Verde gegevens zet ik er nog even niet op maar het klopt allemaal niet volgens mij want hij gaf als woonplaats sneek op. Verdomme ik ben wel stom geweest zeg, gelukkig gaat het om niet zo veel geld maar toch. Anders had ik ook niet van te voren geld overgemaakt.

Ik weet niet of ik in het goede forum zit trouwens. Kan iemand me verder helpen?
Na 5 dagen ga ik zeker actie ondernemen. Is het mogelijk om het geld terug te laten storten, ik heb wel z`n banknummer.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-12 13:04
landg, mijn eerste idee is in de buurt van Landgraaf. Sowieso is de provider @Home.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
Landgraaf, Limburg maybe?

Je hebt zijn gegevens toch neem ik aan? Anders kick je zijn bank ff, en licht gelijk even Speurders.nl in.

[ Voor 69% gewijzigd door Spixo op 23-11-2005 17:12 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ik zal niet inhoudelijk mijn mening geven over je actie, maar ik kan wel bevestigen:

cpxxxxxx-a.landg1.lb.home.nl

-a.LANDGRAAF.LIMBURG.home.nl

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt. nu weet ik al iets meer

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-12 17:08
Ja het is mogelijk om te storneren.
Zal zo snel mogelijk ff naar de bank gaan om te storneren.

Verder is over het algemeen dit wel de normale manier van betalen van goederen. op marktplaats.nl en speurders.nl.
Je kan natuurlijk met hogere bedragen misschien wel de betaling via Rembours aanvragen.

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• Pannenkoekkie
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Henkie-Jan schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:13:

Verder is over het algemeen dit wel de normale manier van betalen van goederen. op marktplaats.nl en speurders.nl.
Je kan natuurlijk met hogere bedragen misschien wel de betaling via Rembours aanvragen.
Helaas, Storneren is alleen mogelijk als het gaat om een eenmalige of automatische incasso (toch?)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
die hostname is geen ip adres maar is wel een @home hostname uit de regio landgraaf.
Plaats en adres zijn niet te achterhalen zonder een gerechterlijk bevel.

Je kan het geld niet terug laten storten.
Hoogstwaarschijnlijk ben je het geld dus kwijt, dit is een vaker voorkomende taktiek.
Post ook eens de volledige headers van één van zijn mailtjes.

Ohja, en met zijn bankrekeningnummer kun je ook weinig aanvangen.
Heb je hem ooit over de telefoon gesproken?

edit:
Pannenkoekkie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:14:
[...]

Helaas, Storneren is alleen mogelijk als het gaat om een eenmalige of automatische incasso (toch?)
Correctemundo, storneren kan alleen bij een incasso.

[ Voor 24% gewijzigd door cryforhelp op 23-11-2005 17:15 ]

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

Croga

The Unreasonable Man

Nee, dat is niet mogelijk!

Dat is alleen mogelijk bij automatische incassos. En dan ook nog alleen als het gaat om iets anders dan Hypotheek en belasting. Als je zelf een overschrijving maakt is het nooit mogelijk om die terug te laten storten.....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Storneren kan alleen bij automatische incassos of eenmalige machtigingen. Als je het geld zelf overgemaakt hebt naar zijn rekening kan de bank niets voor je betekenen wat dat betreft.

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-12 17:08
Sh(*)t is wel balen voor hem dan.

Dan ben je dus de berruchte Sigaar...

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:23
Ik neem aan dat je geen behoefte heb om te horen dat het vooraf betalen van mobieltjes en andere zaken via het internet niet helemaal slim is. Verder wil je natuurlijk liever niet horen dat je het beste altijd onder rembours kunt laten verzenden of het zelf even kunt ophalen. En dat je daarnaast geen persoonsgegevens heb opgevraagd/gecontroleerd is natuurlijk een betweterige opmerking.

Lullig dat er weer een prutser actief is die mensen oplicht, maarja het internet is nu eenmaal een jungle.

Anyway, wat voor een mobieltje was het? Misschien bied hij/zij hetzelfde ding over een paar dagen weer aan onder een andere account... kun je alsnog traceren misschien? Verder kun je vaak aan de eerste vier cijfers van het bankrekening nummer zien bij welke bank hij/zij bankiert...

Verwijderd

Ik zou iig speurders.nl zo snel mogelijk inlichten. Misschien dat hun meergegevens hebben, hoewel ik zie net dat je niet veel hoeft in te vullen om iets te verkopen. Van de site
Ik heb een probleem met een verkoper. Wat kan ik doen?

Mocht u een probleem ondervinden met een verkoper, dan is de eerste stap die u kunt nemen uiteraard het probleem bespreekbaar maken met de verkoper. Mogelijk kunt u samen met de verkoper een oplossing vinden voor het probleem of berust het een en ander op een misverstand.

Mocht u er samen met de verkoper niet uitkomen of als de verkoper niet reageert op uw berichten, dan hangen de te nemen stappen af van de aard van het probleem.

Is het een strafrechtelijke zaak (u heeft betaald, maar de bestelde spullen nooit ontvangen), dan is het helaas het beste om hiervan aangifte te doen bij de Politie. Zij kunnen u verder helpen en mogelijk de gegevens van de verkoper achterhalen. Speurders.nl zal desgevraagd de beschikbare gegevens ter beschikking stellen aan de Politie. Wij kunnen in verband met de in Nederland geldende privacywetgeving deze gegevens niet direct aan u verstrekken.

Mocht het probleem van civielrechtelijke aard zijn (u heeft een afspraak gemaakt die niet wordt nagekomen of het bestelde artikel is anders dan beschreven), ligt de situatie een stuk lastiger. In dit geval zal u uiteindelijk een gang naar de rechter moeten maken om dit geschil te beslechten.

Voor de volledigheid willen we u er op wijzen dat Speurders.nl in geen enkel geval kan bemiddelen in geschillen tussen koper en verkoper. Uiteraard vragen wij u wel om in het geval van oplichting ons via het contactformulier hiervan op de hoogte te stellen. Zo kunnen wij in ieder geval voorkomen dat er meer gebruikers van Speurders.nl het slachtoffer worden van een mogelijke oplichter.

Verwijderd

Erg balen voor je!

Als je geldovermaakt, heb je dan niet naast een rekeningnummer ook de naam en plaats nodig? Ik neem aan dat je daar niet mee kunt sjoemelen toch?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:00:
Erg balen voor je!

Als je geldovermaakt, heb je dan niet naast een rekeningnummer ook de naam en plaats nodig? Ik neem aan dat je daar niet mee kunt sjoemelen toch?
ik heb wel een naam en bankrekeningnummer. maar weet niet of die naam/plaats wel klopt?
Kan ik aan de hand van een rekeningsnummer de naam/plaats van desbetreffend persoon niet achterhalen. Ik wacht nog even af, ik heb hem nog 5 dagen gegeven om te reageren. Ik zal even m`n bank bellen of er iets aan de doen valt ofzo.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Hoe lang heeft die persoon al niet gereageerd?

[This is what you get when you mess with us]

• JorisPenders
  • Laatst online: 22-12 19:17

JorisPenders

Designer & Coder

Ruzor schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:07:
Inderdaad... kan ook dat de persoon een weekje op vakantie is, zijn e-mail het even niet doet, zijn internet eruit ligt etc etc...

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

gewoon naar de politie gaan, en kijken wat zij voor je kunnen doen?
wat wil je uberhaupt met een IP adres gaan doen?
Got kan weinig betekenen met dingen als dit lijkt mij?

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:07:
Er is al 10 dagen niet gereageerd. Het klopt gewoon niet. In de advertentie staat dat ie
in sneek woont, de mail komt van een pc uit landgraaf limburg :?

Overigens de reden dat ik hier post is dat ik wilde weten in welke plaats de hostname wordt gebruikt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:55:
Overigens de reden dat ik hier post is dat ik wilde weten in welke plaats de hostname wordt gebruikt
En wat ga je nu met die informatie doen? Volgens mij kan je er namelijk niet veel mee. Misschien heeft die verkoper wel een PC gehacked ofzo, je weet het niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 17:39
aan de hand van de hostname heb je zo het ipadres (www.dnsstuff.com) bijv <---.

Als je die hebt, aangifte doen bij de politie. Die krijgen van @home na aangifte wel de adres gegevens etc van de desbetreffende persoon :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33
Ter info: Die hostname wordt gebruikt in de Regio Kerkrade, Heerlen, Brunssum, Landgraaf, Bocholtz/simpelveld etc. Dat zijn toch al gauw een paar 100.000inwoners.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Cougar schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:33:
aan de hand van de hostname heb je zo het ipadres (www.dnsstuff.com) bijv <---.

Als je die hebt, aangifte doen bij de politie. Die krijgen van @home na aangifte wel de adres gegevens etc van de desbetreffende persoon :)
Je kan so-wie-so aangifte doen bij de politie, maar het lijkt me stug dat ze er al iets mee doen aangezien 'de diefstal' pas 10 dagen terug plaats heeft gevonden. Voorts lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de provider meteen NAW-gegevens verschaft behorende bij een IP-adres, zonder dat daar een gerechterlijk bevel aan ten grondslag ligt. De politie kan er uiteraard om vragen, maar de provider zal deze gegevens niet zonder meer aan de politie geven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12 21:34

NBK

Weercam-Avatar

Aangifte doen bij de politie. Je hebt immers het bankrekening nummer. Als er genoeg aangiftes binnenkomen doet de politie er wel wat aan. Was toevallig een week of wat geleden nog in het nieuws dat ze dit strenger wouden aan gaan pakken.
Zeker gezien het verschil in opgegeven woonplaats, eventuele woonplaats van bank en het bij het IP behorende hostname is al een redelijk gegronde reden om dit verder uit te gaan zoeken tis alleen de vraag of ze er tijd voor hebben :(

[ Voor 10% gewijzigd door NBK op 23-11-2005 23:47 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:04:
[...]

ik heb wel een naam en bankrekeningnummer. maar weet niet of die naam/plaats wel klopt?
Kan ik aan de hand van een rekeningsnummer de naam/plaats van desbetreffend persoon niet achterhalen. Ik wacht nog even af, ik heb hem nog 5 dagen gegeven om te reageren. Ik zal even m`n bank bellen of er iets aan de doen valt ofzo.
Hm, die naam en plaats kan je proberen te verifieren met de (online) telefoongids? Zou dat even proberen.. (Kan je gelijk meerdere plaatsen proberen. Ps ik hoop niet z'n achternaam 'jansen' is ofzo ;) )
En verder, stel dat die naam of plaats niet klopt, dan zou het bedrag toch nooit overgemaakt mogen worden door je bank? Ik zou naar je bank gaan en proberen de schuld bij hun te leggen, immers hoe kan je geld overmaken naar een niet bestaande rekening/naam/plaats combinatie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:09:
Verde gegevens zet ik er nog even niet op maar het klopt allemaal niet volgens mij want hij gaf als woonplaats sneek op.
Deze knakker toevallig? Bied met een vage advertentie een Nokia N70 aan voor 100 euro op marktplaats.

Marktplaats link

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Doe aangifte geef IP adres van de gebruiker en het tijdstip waarop dit is gemailt dan kan justitie via @home uitzoeken wie op welk moment dat ip had. Kunnen ze daarna even bezoekje brengen.
Ik weet niet of @home nog dhcp doet enz maar dan heb je aan ip adressen weinig.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:04
Voor het overmaken van geld heb je toch een naam+woonplaats nodig? Of word dat niet geverificieerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:07:
[...]

Deze knakker toevallig? Bied met een vage advertentie een Nokia N70 aan voor 100 euro op marktplaats.

Marktplaats link
mogelijk is het dezelfde persoon. dat weet ik niet

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12 18:57
nou, dat is een dure maar wijze leerzame les voor je!!!! En je zult het tenminste niet een tweede keer doen.

Ik had laatst een nokia 6680 te koop voor 375 euro

Ik werd helemaal platgebeld en alleen maar met een biedingen van rond de 200 euro omdat ze voor die prijs werden aangeboden op marktplaats en dat terwijl ik er zelf 3 maanden geleden 545 euro nieuw voor had betaald. Als je even logisch nadenkt dan begrijp je toch zelf wel dat dat niet kan? En toch zijn er altijd van die mensen die vragen om opgelicht te worden. Nogmaals, goedkoop is vaak duurkoop. Vind je toevallig iets goedkoops, ga het dan zelf halen om te controleren al is het aan de andere kant van Nederland. En dan nog loop je het risico dat je geript/opgelicht wordt, spreek dus nooit af op een station, centrum etc. want dan koop je geheid gestolen spul. Gewoon afhalen en controleren bij de verkoper thuis, daar is niks mis mee, spreek wel eerst een prijs af, want het is ook niet leuk voor de verkoper als jij komt, controleert en dan gaat afdingen. VRAAG ALTIJD NAAR DE BON! Al is de verkoper niet de eerste eigenaar, dan moet hij toch een bon van de vorige eigenaar hebben of laat een kwitantie maken als betalingsbewijs. Je weet toch wat een heler is?

Overigens heb ik mijn nokia 6680 wel kunnen verkopen voor die 375 euro, dus gelukkig zijn er wel slimmere mensen.

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:18
Doe via Speurders alleen zaken met mensen die geverifieerd zijn. De adresgegevens zijn dan gecontroleerd door Speurders en bij oplichting dus ook makkelijk te achterhalen!

Verwijderd

Marktplaats link
"you find that hand, and you'll find that criminal!" :+

(zie de marktplaats foto)

Verwijderd

Topicstarter
laat maar....

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 23:38 ]

Verwijderd

danda schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:31:
Overigens heb ik mijn nokia 6680 wel kunnen verkopen voor die 375 euro, dus gelukkig zijn er wel slimmere mensen.
Dit is een hele nette prijs, wanneer heb je je 6680 voor deze prijs verkocht?

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
FF ter info de hostname zegt nog niks... @home wisselt nogal vaak van ip adressen ik heb inmiddels 6 nieuwe ip adressen gehad in krap 8 maanden tijd.
De hostname informatie blijft dan nog heel lang van de oude gebruiker. Ga dus niet er 100% zeker vanuit dat die gegevens kloppen. Ik heb nu bijv. cc******-a.groni1.gr.home.nl.
Ik heb ook al zwolle gehad en nog een paar plaatsen meer terwijl ik gewoon op rijssen hoor te zitten waar die na een hele tijd ook naar veranderd. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is en ik wens je veel sterkte toe. Echt laf om zo aan je geld te komen...

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je bent gewoon je geld kwijt. Je moet uiteraard aangifte doen, de politie schrijft het op en dan hoor je er nooit meer iets van totdat ze toevallig op een persoon stuitten bij wie jouw aangifte/profiel ook past.

Misschien helpt het nog iets om na de aangifte een nette brief of mail naar @home te sturen met uitleg en ip-info.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb z`n naam en adres , het stond gewoon online bij sns internet bankieren >:)
ik ga hier geen naam en adres posten maar het is iemand uit kerkrade
tenminste daar is de rekening van waarnaar ik geld heb overgemaakt.

sns bank werkt niet mee, dus ik weet niet hoe ik in contact kan komen met diegene , ik kan geen telefoonnummer o.i.d. vinden :( . Omdat ik niet weet of dit persoon er wel iets mee te maken hebt, je zal zeggen van wel durf ik ook niet zomaar langs dat adres te gaan om verhaal te halen. Wat zouden jullie doen , misschien moet ik maar een knokploeg bij elkaar zien te krijgen })

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:17:
ik heb z`n naam en adres , het stond gewoon online bij sns internet bankieren >:)

sns bank werkt niet mee, dus ik weet niet hoe ik in contact kan komen met diegene , ik kan geen telefoonnummer o.i.d. vinden :( . Omdat ik niet weet of dit persoon er wel iets mee te maken hebt, je zal zeggen van wel durf ik ook niet zomaar langs dat adres te gaan om verhaal te halen. Wat zouden jullie doen , misschien moet ik maar een knokploeg bij elkaar zien te krijgen })
Ik zou aangifte doen bij de politie :)

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Ruzor schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:23:
[...]

Ik zou aangifte doen bij de politie :)
Is al tig keer gezegd, blijkbaar heeft de TS dat nog steeds niet gedaan.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Heb je geen naam? Als je geluk hebt is de mogelijke oplichter zo dom geweest om wel zijn echte naam te geven. Indien deze toch enigszins apart is, is het soms mogelijk om met google veel gegevens te achterhalen.

Ik heb onlangs met iemand te maken gehad die wel zijn juiste gegevens had gegeven, maar ook niet meer van zich liet horen. Heb toen een online stamboom gevonden en zijn ouders gebeld. Hierdoor kwam ik weer in contact met de adverteerder en heb nu alwel een deel van mijn geld terug.

Ook kun je kijken op www.internet-oplichting.nl, daar staat een overzicht van foute bankrekening nummers e.d. Ook kunnen zij je verder helpen soms. En misschien ben je wel niet de enige, samen sta je sterker!

Maar doe zo ie zo aangifte indien je zeker bent van oplichting! Verzamel dan zoveel mogelijk gegevens (Ip, mailtjes etc), zodat je het de politie makkelijk maakt. Dan doen ze er eerder iets mee. En staan zijn gegevens (bank rek, etc) bekend bij de politie en wie weet wordt ie dan vroeg of laat nog gepakt.

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Als je zijn naam en adres hebt, dan kun je zijn telfoonnummer misschien ook wel achterhalen via www.detelefoongids.nl. Stuur hem anders een brief (gericht aan zijn ouders als je denkt dat het een puber is). Of ga naar de rechtswinkel/rechtshulp en laat hen een (aangetekende en) officieel uitziende brief schrijven waarbij je dreigt met een civiele zaak. Vergeet er niet bij te zetten dat hij opdraait voor de proces en advocaatkosten als hij verliest. Vaak is zo'n dreiging al genoeg om het geld teruggestort te krijgen. Geef zijn gegevens ook door aan de politie, maktplaats en www.internetoplichting.nl.

Succes

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:38

greatgonzo

schit-te-rend!

kijk ook eens rond bij FOK!, meende een soortegelijk geval daar te hebben gezien, ook opgelicht door iemand uit Landgraaf eo meen ik

Verwijderd

Waarom snappen mensen nooit dat als je iets vooraf gaat betalen je desbetreffende persoon op zijn THUISADRES moet bellen? :X Weet je meteen zijn echte adres, en dat er dus niks mis kan gaan omdat je anders met een klein legertje volk voor de deur staat... O-)

Verwijderd

Waarom naam en adres niet gewoon online plempen? Heeft iedereen er wat aan. Zo figuur verdiend het om publiekelijk aan de schandpaal te worden genageld.

Verwijderd

inderdaad ik zou eht ook gewoon doen hoor en ook nog even in t forum van speurders posten oid(of heeft speurders dat niet? marktplaats wel iig. laatst was er nog op tv geloof ned2 dat er veel fraude werdt/wordt gepleegt via marktplaats. en er was een woordvoerder van marktplaats bij en die gaf gewoon goed aan dat marktplaats direct meewerkt en ook aangifte doet wanneer hun er een melding van krijgen ik weet niet wat je allemaal inmiddels hebt ondernomen maar ik doe zowiezo geen zaken via speurders vrijwel omdat het lang niet zo goed is als bij marktplaats. ook de serves is stukken beter bij marktplaats. goud vertrouwt!

Verwijderd

En dan een aanklacht aan je broek krijgen omdat je inbreekt op zijn privacy (/zijn privacy schendt)?
Ik zou als ik jou was op een andere advertentie van em reageren, zeggen dat een vriend wat gekocht had bij em en tevreden was, en dat je iets wil kopen (wel van te voren weten wat natuurlijk 8)7 ). Als ie zegt van zus en zo zeg je van, je woont toch in landgraaf? Dan kom ik wel ff langs, zit daar toch in de buurt dan en dan...en als dat goed is en je ziet hem pak je hem even goed aan O-)

Werkt niet altijd, maar vaak wel...

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:17:

Mits je bereid bent wat geld te investeren, wat je overigens met grote waarschijnlijkheid ook weet terug kunt krijgen, zou ik beslag laten leggen op die bankrekening en persoon dagvaarden, uiteraard na 'm eerst een aangetekende brief gestuurd te hebben waarin je uitlegt dat die kosten (gok maar op 500 euro) voor zijn rekening zullen zijn.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:29:
En dan een aanklacht aan je broek krijgen omdat je inbreekt op zijn privacy (/zijn privacy schendt)?
Ik zou zeggen: laat 'm maar komen, dan kun je nog veel goedkoper bij de rechter nakoming van de overeenkomst vorderen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Pagina: 1