Toon posts:

[usb hdd] op ene pc vaan restart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem ik heb een 250 GB maxtor sc hijf in een (fanloze) usb hdd behuizing van sweex..

als ik hem in groningen aan mijn pc hang dan restart hij redelijk vaak (heel irritant als ik iets bekijk)
maar als ik hem aan de pc hang thuis in emmeloord daar doet slaat hij nooit uit?

Groningen een ABIT NF7 moederbord
Emmeloord een PE845 Max2 moederbord als ik het goed heb (zo even uit mijn hoofd)

iemand suggesties en hoe ik dit kan oplossen?

En oja, het is niet de hitte.. hij doet het ook als hij "koel" is

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wat restart er precies?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
de externe schijf lijkt het wel.. je hoort namelijk dat geluidje in windows dat je weet dat de HDD afgesloten is (net zoals wanneer je andere usb opslagmedia gebruikt).. en vervolgens hoor je het weer en is hij aangesloten en doet hij het gewoon weer een hele tijd... heel vaag :S

• NS_5
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
hoor je de schijf ook dat de schijf opnieuw spint??
als of je de PC opnieuw opstart?

offtopic:
ik zit in emmeloord op school en woon in ens
toeval :) maar boeid nix natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door NS_5 op 25-11-2005 08:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee dat hoor ik niet, dat is het rare.. hij gaat ook gewoon weer goed door een hele tijd dus aan bijv de hitte zal het niet liggen (die is nog net zo hoog als 1 seconde daarvoor)

tis gewoon echt "geluidje" afgesloten "geluidje" aangesloten..

vooral als ik veel dingen erheen kopieer gebeurt het snel terwijl dat hier niet zo is, kan het er mee te maken hebben dat ik een poort aan de voorkant gebruik ipv poort aan de achterkant (wat ik dus wel doe in emmeloord)?

• NS_5
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Miscchien kan het dat er niet genoeg stroom uit de voorkant komt
probeer achter maar eens.
ziteen er nogmeer apparaten in aan de computer in USB?
suc6

Verwijderd

Topicstarter
achterkant in ieder geval niks, maar ik zal het inderdaad dan maar eens proberen :)

moet ik even een verlengkabel halen, maakt datuit met usb 2.0? verlengkabel ertussen van 1.5 m oid?
Pagina: 1