Toon posts:

VGA Safe mode na installatie nvidia drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb dit probleem nu al een tijdje, heb al eerder een topic geplaatst maar geen reactie. Ben nog steeds zoekende naar een oplossing. Als ik de nieuwe drivers van nvidia wil updaten en ik reboot daarna dan komt mijn pc in de vga safe mode. Als ik bij beeldschermadapters kijk, zie ik dat hij niks heeft geinstalleerd en dat de pc op safe mode staat. Waar ligt dit aan?

Ik heb een P4 3,0 Ghz, 2x512 mb pc 2700 en een Club3d 6800 GT @ 430/1120 .

Kan iemand me een tip geven, want kan me drivers al een tijdje niet meer updaten?

Bij voorbaat dank

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 09:38
hoi G-maxxx,
Dit probleem heb ik ook al een hele tijd met mijn LeadTek GeForce FX 5700 256MB.
Ik had hier ook een topic over gemaakt, maar bij mij zeiden ze dat ik met Driver Cleaner mijn drivers allemaal moest deinstaleren en daarna kon ik gewoon de nieuwste drivers gebruiken en dat alles hierna zou werken, maar dit had geen effect bij mij.
Ik ben bang dat het geheugen kapot is van mijn 3Dkaart, want nadat ik de nieuwste Nvidia drivers had geinstalleerd, startte ik de pc opnieuw op en toen gaf hij een Blauw scherm (je weet wel dat heel snel gaat en wat je ook krijgt als je teveel van je pc verwacht) en hierna viel mijn pc uit en startte die weer op en kreeg ik weer hetzelfde. Dus deed ik mijn pc in de vorig werkende configuratie opstarten, en toen kreeg ik dat ik geen driver meer kon instaleren, want dan geeft hij een fout aan.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing op weet

groetjes Loempie