Toon posts:

Data verloren??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC is gecrasht. Ben er vrijwel zeker van dat het moederbord dood is.
Heb de harde schijf in PC2 gedaan, maar die boot hier niet op.
Heb toen de harde schijf als slave erbij gezet in PC2, deze schijf gedeeld, en met PC3 geprobeerd de bestanden van de harde schijf te halen.
Dat lukt gedeeltelijk. Maar veel bestanden worden niet weergegeven.
Hoe kan ik nu alle data van die harde schijf af halen?

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-05 10:24

Gwannoes

Solderen moet je leren

GetDataBack al geprobeerd? Werkte bij mij uitstekend!!!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
ik heb er nog nooit van gehoort dat bestanden niet weergegeven werden als ze corrupt raken.
of bedoel je dat je ze niet kan openen?

haal er anders een chckdisk overheen. en wtf waarom via netwerk bestanden copieren?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat lukt gedeeltelijk. Maar veel bestanden worden niet weergegeven.
Hoe kan ik nu alle data van die harde schijf af halen
Zijn die bestanden wel gewoon zichtbaar op PC2? en is het een share/deel probleem?
Of kan je op PC2 de bestanden niet zien?, staat het weergeven van verborgen bestanden wel aan?
ik heb er nog nooit van gehoort dat bestanden niet weergegeven werden als ze corrupt raken.
Dat is inderdaad ook nieuw voor mij..

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
PMG Beleid

Je post hier in een subforum over Processors, Moederborden en Geheugen vragen over harddisks, netwerken en datarecovery. Daar zit je dus verkeerd mee.

Verder geef je zo weinig info (zowel over relevante hardware, hoe je het aangesloten hebt en onder welke OSsen/filesystems alles draaide) dat niet zinnig te bepalen is waar dit topic heen te moven. Ga dat even allemaal voor jezelf na, dan heb je iig al heel wat duidelijk :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.