"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ben met je eens dat BoincView zo ongeveer alles laat zien en kan uitvoeren met BOINC. Maar toch ben ik zelf maar wat begonnen, ik vind de interface van BoincView nogal matig. Verder wil ik inderdaad ook lokaal statistieken kunnen laten zien, dit is zoals je al zegt beschikbaar in XML-formaat en dus makkelijk te verwerken.
De rest van de beschikbare tools stelt m.i. weinig voor. Maar da's mijn mening, en wie ben ik, mijn frutsel is alleen nog maar in staat om de progress van de verschillende clients op het netwerk te laten zien. Maar...working on it!
De rest van de beschikbare tools stelt m.i. weinig voor. Maar da's mijn mening, en wie ben ik, mijn frutsel is alleen nog maar in staat om de progress van de verschillende clients op het netwerk te laten zien. Maar...working on it!
Whatever
hmmm klinkt goed 
Wat ik dan weer mis, is de mogelijkheid om te bekijken welke/hoeveel/wanneer de jobs gestart en beëindigd zijn
(dus overzicht zoals bij fad de queue)
Bij BOINC verdwijnen de jobs die je verwerkt hebt
Wat ik dan weer mis, is de mogelijkheid om te bekijken welke/hoeveel/wanneer de jobs gestart en beëindigd zijn
(dus overzicht zoals bij fad de queue)
Bij BOINC verdwijnen de jobs die je verwerkt hebt
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Klopt, BOINC geeft alleen info over jobs die nog in je queue staan (finished/running/ready to run). Maar de jobs die je hebt verstuurd zijn wel beschikbaar via de rosetta website, misschien ook wel in de statsfiles die onze statsbakkers gebruiken. 1 van die methodes wil ik gebruiken om die informatie te achterhalen (kost rosetta wat bandbreedte, maar zolang je dit niet achterlijk vaak update...)
Whatever
Ja, maar ze blijven slechts zichtbaar totdat de max. geldigheidsduur is verstreken. Daarna "gaan ze in rook op"... Tenminste, bij Seti verdwijnen ze
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
De jobs zitten alvast niet in de stats XML's.
Die omvatten enkel: users, teams en hosts.
De jobs verdwijnen van de results pagina. Maar niet na 1 dag. Komt er dus op aan om ze van de webpagina te parsen en in een db te stoppen. Elke wu heeft een ID, zo ook elk result, dus dat moet perfect kunnen. Maar waarom zou iemand die results willen gaan bijhouden ??
Boincview klinkt leuk, maar kan het een mixed omgeving linux/windows aan, met clients die verspreid staan dus niet enkel in lokaal netwerk? Indien niet zit daar nog zeker "een gat in de markt"
Die omvatten enkel: users, teams en hosts.
De jobs verdwijnen van de results pagina. Maar niet na 1 dag. Komt er dus op aan om ze van de webpagina te parsen en in een db te stoppen. Elke wu heeft een ID, zo ook elk result, dus dat moet perfect kunnen. Maar waarom zou iemand die results willen gaan bijhouden ??
Boincview klinkt leuk, maar kan het een mixed omgeving linux/windows aan, met clients die verspreid staan dus niet enkel in lokaal netwerk? Indien niet zit daar nog zeker "een gat in de markt"
heeft iemand de lokale xml's al doorspit?
Bevatten die de info van de jobs die je gedaan hebt? (welke, wanneer gestart, beëindigd, hoeveel punten ervoor gekregen, ...)
Bevatten die de info van de jobs die je gedaan hebt? (welke, wanneer gestart, beëindigd, hoeveel punten ervoor gekregen, ...)
BoincView kan ongetwijfeld mixed omgevingen aan, en ook niet-lokale bakken (niet geprobeerd, maar ik ga er van uit dat Boincview gebruikt maat van hetzelfde RPC protocol als boincmgr,en die kan dat dus wel. En ook mijn progje kan all-over the world bakken bekijken, mits ze open staan en ik het password weet)
Lokale XML's staat van alles in, maar niet de completed jobs. Enige wat een beetje op stats lijkt is de informatie van daily credits in file statistics_nogwat.XML. Maar of BOINC die zelf maakt of dat boincmgr dat doet om de stats te laten zien in zijn window, dunno....
Lokale XML's staat van alles in, maar niet de completed jobs. Enige wat een beetje op stats lijkt is de informatie van daily credits in file statistics_nogwat.XML. Maar of BOINC die zelf maakt of dat boincmgr dat doet om de stats te laten zien in zijn window, dunno....
Whatever
Misschien mailtje doen naar BOINC met waar je welke info kunt vinden..
Volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, aangezien je ook zelf clients mag verbeteren en je daar alle ruimte voor krijgt..
Volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, aangezien je ook zelf clients mag verbeteren en je daar alle ruimte voor krijgt..
Pagina: 1