Ik heb hier nog een Soundblaster 16 ISA kaart liggen uit 1992, is die full-duplex? Ik wil 'm namelijk gebruiken om gratis naar gewone telefoons te bellen via internet.
Verwijderd
Aangezien het een isa kaart is denk ik niet dat hij full-duplex is, daarvoor heb je, denk ik, op zijn minst pci kaarten voor nodig
btw ik denk niet dat een kaart uit 1992 full-duplex ondersteunt
btw ik denk niet dat een kaart uit 1992 full-duplex ondersteunt
K weet niet of alle sb16's full duplex hebben, maar k heb er een (model ct4180, sb16pnp isa) en die is wel full duplex...
Gewoon ff uitproberen lijkt me de makkelijkste manier om erachter te komen, het kan ook zijn dat het ergens staat bij config > multimedia. Daar kan je volgens mij ergens full duplex aanvinken dan (is hier iig wel het geval).
Gewoon ff uitproberen lijkt me de makkelijkste manier om erachter te komen, het kan ook zijn dat het ergens staat bij config > multimedia. Daar kan je volgens mij ergens full duplex aanvinken dan (is hier iig wel het geval).
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.