Compaq E500 start niet op

Pagina: 1
Acties:

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 21:16
Ik heb een ander moederbord voor een Compaq E500 laptop gekocht. na deze geinstalleerd te hebben start deze niet op. Als de accu erin zit dan gebeurt er helemaal niets. wanneer ik de powerconnector aansluit dan gaat alleen het batterij lampje (ornage) 8x knipperen, een tijdeh niets, dan weer 8x knipperen. De fan van de cpu cooler hoor ik ook niet draaien.

Wanneer ik de laptop helemaal uit elkaar haal en alleen het moederbord met de powerboard (zit aan de onderzijde van dit moederbord als los moederbordje) en de aan/uit ledjes paneel aansluit krijg ik ook weer alleen het ornage lampje aan de gang.

De powerboard en de aan/uit kaartje werken wel op een ander moederbord van hetzelfde type.

is het bij iemand bekend wat het probleem kan zijn of wat de code van 8x orange batterij lampje knipperen wil zeggen?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb je het ook al een keer zonder accu geprobeert? misschien dat deze kortsluiting geeft...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 21:16
Speedfight schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:04:
Heb je het ook al een keer zonder accu geprobeert? misschien dat deze kortsluiting geeft...
Ja, zoals ik al zei, heb alleen het mobo met de powerconnector geprobeerd. Tevens werkt de complete combinatie met een ander moederbord (van hetzelfde type, dus ook onboard cpu) wel. Waarom dan niet dat moederbord gebruiken. Tja, dat heeft weer een ander (video) probleem.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-02 13:21
dan lijkt het me dat het moederbord kapot is :(

I've GoT a solution