[98] Nieuw keyboard maar sneltoetsen werken niet*

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03 19:59
Heb net een nieuw toetsenbord aan de computer van m'n zusje gehangen (MS Basic Keyboard). Deze heeft 3 extra knoppen: mai, web/home en search. Deze werken helaas niet.

Ik gok erop dat het komt omdat er op de computer Win98 geinstalleerd is, maar dan zou ik toch ergens drivers ofzo vandaan moeten kunnen halen?

Heb als gezocht met Google maar kan daar niks vinden. Hoop dat ik er hier wel uitkom. Iemand een idee?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik denk dat je de IntelliType software nodig hebt, omdat dit software is voor de verschillende MS toetsenborden. Of jouw toetsenbord daar ook bij hoort, moet je zelf even bekijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door the_shadow op 23-11-2005 12:49 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

idd buurman, intellitype fixt dat voor je :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga eens even beginnen met het OS in je topic titel te zetten - nu lijkt het net of je "Windows Keyboard" draait, en hoewel Windows Keyboards op zich dan wel weer bestaan, zou je topic dan weer niet in Windows Operating Systems thuis horen omdat een Windows Keyboard hardwre is.

Dus...