Toon posts:

Berichten niet-verwijderbaar uit Inbox!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een kennis van mij heeft Outlook draaiende onder XP.
Hij schijnt zijn berichten uit de inbox niet te kunnen verwijderen.
Nu heb ik het forum doorzocht en vond wel problemen van mensen die berichtten uit outbox niet konden verwijderen of van de server...maar niet het probleem wat ik hier beschrijf.
Wellicht heb ik niet goed gezocht, don't shoot me... 8)7
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord en wil hem graag een antwoord geven!
Misschien weet hier iemand iets erover?
Ik dacht zelf misschien aan een virus en dat er een bepaald bestandje mist om mails te kunnen verwijderen.
Oplossing zou natuurlijk kunnen zijn, heel office opnieuw installeren, maar dit is misschien wel veel te drastisch en misschien kan het makkelijker! :*)

Groetjes,
Zefanja

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 17:41
Wat gebeurt er precies? Blijft het mailtje gewoon staan zoals het er stond, of wordt het doorgehaald? In dat laatste geval staat onder Bewerken/Edit een optie om verwijderde mail van de server te verwijderen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Is het een POP-box, IMAP, HTTP, Exchange of iets anders? Zwaar relevant, net als de Outlook versie trouwens ;)

Als POP kan ik niet veel anders verzinnen dan dat een virusscanner oid. de boel blokkeert. Als een van de andere typen kan het een serverside iets zijn.

Oeh, welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-08 12:59

MarcoKL

That's a huge b*tch!

verwijderde items vol?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:11
Probeer het eens met SHIFT+DELETE
Waarschijnlijk blokkeert een virusscanner de email.
Als je hem gewoon verwijdert, doet Outlook eigenlijk een move naar deleted items, en aangezien het emailtje geblocked staat, lukt dat niet.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.