Overstappen van provider of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 15:26
Beste tweakers :)

Ik zou graag willen overstappen van @home budget naar Wanadoo ADSL2+. Opzich kan het allemaal hier in Venray. Ik heb gekeken bij [Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen
maar daar vind ik weinig informatie er over. Verder heb ik gekeken wat de afstand is de ene zij 1.5km(routenet) en de andere zij 950meter (bbned). Maar welke moet ik nu geloven?? niet dat het veel uitmaak maar dan toch.

Daarnaast zou ik misschien ook gelijk telefonie van Wanadoo willen en mijn KPN opzeggen dat schilt toch zoon 18 euro permaand of zitte er dingen aan wat ik in de gate moet houden?? Ik heb ergens gelezen dat de telefonie van wanadoo in Venray zeer slecht is is dat zo of niet? Verder bellen wij nooit eigenlijk iedereen heeft een GSM thuis alleen als hun ons bellen dus dan is 18euro weg gegooit geld. :r

Gr Killertjuh

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Bel Wanadoo (Bel met Wanadoo Sales: 0900-1480) eens en vraag de dingen die je wilt weten? Het heeft weinig zin om die vragen hier te stellen :)
Zie ook http://webapps.wanadoo.nl...ntenserviceabonneren.html

Even zoeken op GoT om je wat leesvoer te geven :)
wanadoo familie ervaringen

En dan kan je ook hier inlezen [rml][ Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel V)[/rml]

[ Voor 26% gewijzigd door aReaRe op 23-11-2005 12:02 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Persoonlijk advies vragen is niet de bedoeling @ GoT!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.