Meerdere websites openen met delay

Pagina: 1
Acties:

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stukje software waar ik een lijst in kan zetten met een aantal urls die ik achter elkaar geopend wil hebben.

Ik gebruik nu IE Quick Start, maar die bugt nogal en stamt nog uit win95 tijdperk.

Wat ik dus zoek is een programmaatje waar ik een lijst met urls in kan importeren en die dan met een delay geopend worden.

Nu heb ik me al rot gezocht, maar kom alleen maar programma's als findbrowser en dat soort troep tegen. Ik heb ook al gezocht tussen Firefox Extensions, maar ook daar vind ik niet echt iets wat ik kan gebruiken. Weet toevallig iemand een programaa wat dit voor elkaar zou kunnen krijgen? (het meest ideale is het, als bijv. een Favorieten-folder gepakt kan worden om te openen)

Innovation beyond Imagination

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zou je geen batch scriptje kunnen schrijven? Met behulp van "start [url]" kan je gewoon een webpagina openen, een wait scriptje valt ook wel te vinden. Voor een kleine lijst met URLs is dat denk ik de makkelijkste oplossing :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Topicstarter
ja, ik heb ook al geprobeerd (el cheapo) met
code:
1
"c:\Program Files\Internet Explorer\iexplore" www.site.nl

maar ik zou graag een gui erbij willen hebben, en een makkelijkere manier om te links in te delen en te ordenen

En het gaat over zo'n 40-50 links (still growing), dus ik weet niet of dit de makkelijkste oplossing is

[ Voor 21% gewijzigd door web-hawk op 23-11-2005 13:11 ]

Innovation beyond Imagination