Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 12:56

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
ik ben op zoek naar een gsm met een goeie overzichtelijke agenda

iets wat een overzicht heeft per maand met alleen de datums
en eigenlijk ook een week overzicht met de 'afspraken' cq inhoud

en uiteraard een reminder functie met (alarm)geluid

ik wil geen pda ofzo. ik heb geen merkvoorkeur.

het mag een goedkope zijn ;) aangezien mn abbo nog niet is afgelopen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Tusk op 23-11-2005 11:28 ]

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
schop ?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 12:16
Waar heb je zelf al naar gekeken ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb de samsung x140. Die is goedkoop (60 tot 70 eurie) Maar hij is wel telfort gesimlockt. Ik gebruik mijn telefoon ook voor dat soort dingen. en hij doet het prima. hij is vooral licht en smal

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
hmm zoiets zoek ik inderdaad

en ik heb zelf flink liggen zoeken. op internet. en het is mij alleen bij sony ericsson gelukt om te kijken hoe de menu structuur enzo is (demo)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Volgens mij kan elke willekeurige nokia wel wat jij wilt.
Maandoverzicht met alleen datums.
En een weekoverzicht waarbij je aan het icoon kan zien wat je hebt ingepland (vergadering,verjaardag,afspraak,herinnering)

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:57
Ik heb zelf de nokia 6120 voor zakelijk gebruik en dat werkt prima, is ook nog via bluetooth of infrarood met de computer te syncen (b.v. outlook) dat vind ik een groot voordeel en hij was ook niet zo duur 139,-

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Ik zou kijken naar een zo groot mogelijk scherm als je overzicht wil. Goedkope nokia's vallen af, SE heeft oude topmodellen vaak een stuk goedkoper (T610/630 of een Z600 als je een clamshell wil), Siemens heeft enorme schermen op goedkope mobieltjes maar support zou wel eens naatje kunnen zijn..

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:09
1 van deze twee
http://www.t-mobile.nl/t-...t_internet_toestellen.asp

beide gratis met 2 jr contract

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 21:59
De Motorola MPX200 ligt nu heel goedkoop in de winkels. 70 euri oid. Papyrus agenda erop installeren en je hebt alles wat je wilt en meer! Synct ook met outlook!

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
hmm ben niet helemaal thuis op het gebied van smartphones. en in de pricewatch kost ie nog 120 e
en dat internetten enzo hoeft allemaal niet. het gaat me echt alleen maar op die gemakkelijke agenda

betreft nokia. de wat oudere en goedkopere nokias hebben nog het 'herinneringen systeem'
kun je nog wat modellen noemen ?

dit is van mn broertje zn telefoon alleen is dat zon mega dure :)
die zat bij een 25 euro abbo. en dat wil ik niet. ik hoef maar een 50belmins abbo ofzo
Afbeeldingslocatie: http://bf1942.clan-beware.nl/Tusk_zooi/agenda.jpg

zoiets dus

[ Voor 142% gewijzigd door Tusk op 24-11-2005 17:11 ]

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
T610/T630 kan dit ook. K700i is nauwelijks duurder en heeft nog meer functies. Dit alles voor rond de 150 euro. http://tweakers.net/pricewatch/cat/373 Veel goedkoper gaat dat niet werken. Anders kan je misschien een pre-paid pakketje scoren van je eigen provider? Die zijn vaak alleen gevendorlocked.

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:36
Als je duurder zou willen gaan dan kun je altijd kijken voor een Sony Ericsson P910i. Kost in de winkels rond de 600 € wat natuurlijk een flink bedrag is maar de agendafunctie is sowieso al super op deze gsm, hij synchroniseert met outlook en heeft nog een rits aan andere superfuncties. Echt een pareltje. Wil je niet zoveel betalen dan kan je mischien eens op zoek gaan naar de voorloper van de P910i de P900, bijna hetzelfde van formaat en functies maar met minder geheugen (niet dat je dit zult merken) en een lager aantal kleuren.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 21:59
De MPX200 ligt bij de BC en ik dacht ook Dixons voor ongeveer 70 euri, dus goedkoper dan de PW aangeeft. Ik gebruik ´m ook voornamelijk voor agenda, sms en bellen. Werkt prima!

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn Nokia 3100 heeft zo'n systeem als het rechtse op die twee foto's. Heel handig vind ik persoonlijk want je hebt zo een overzicht van op welke dagen je iets te doen hebt :)

Oh, hij is ook goedkoop ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Admiral Freebee op 25-11-2005 19:40 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De SE J210 is ook wel leuk met een (evenementen)agenda ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_13222high_35_0_4000.jpg

Voor € 59,99 bij de Kijkshop (Telfort prepay met €15 tegoed)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
ziet er ook goed uit die SE

ik toch eerst even kijken naar die motorola. dat windows gedoe lijkt me erg geil voor dat 10tje extra :)
edit: hmmm maar als er altijd zon sd kaartje uit moet steken is dat niet echt practisch

[ Voor 25% gewijzigd door Tusk op 27-11-2005 14:46 ]

Pagina: 1