Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
**Schop**
Heeft niemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Kan dan misschien iemand wel beantwoorden wat de regen optie precies doet als het wel werkt? is het enkel de regen aan en uit zetten? Als dat zo is heb ik namelijk geen probleem, want de regen doet het in het spel wel. Of gaat het om een fancy grafisch effect dat ik nu mis omdat de regen optie het niet doet?
Heeft niemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Kan dan misschien iemand wel beantwoorden wat de regen optie precies doet als het wel werkt? is het enkel de regen aan en uit zetten? Als dat zo is heb ik namelijk geen probleem, want de regen doet het in het spel wel. Of gaat het om een fancy grafisch effect dat ik nu mis omdat de regen optie het niet doet?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Meer mensen hebben er last van.. Heb zelf een 7800GTX... Shadow en Rain allebij disabled.. M'n 2de pc met een x800 kan 't wel allemaal aanzetten :x
Heb EA support gemailed maar krijg zoals gewoon weer de standaard reacties.. DXDiag, Driver update... Nu net kwamen ze met de solution dat het wel aan de installatie moest liggen en dat ik manual via regedit de uninstall maar moest weggooien..
(Who hires these people?!)
Heb EA support gemailed maar krijg zoals gewoon weer de standaard reacties.. DXDiag, Driver update... Nu net kwamen ze met de solution dat het wel aan de installatie moest liggen en dat ik manual via regedit de uninstall maar moest weggooien..
(Who hires these people?!)
Welke driver Zep?
Edit:
Ik ben er hevig aan te twijfelen of er in NFS MW niet een soort ID scan zit op de hardware en dat hij opties aan of uit zet (ipv gewoon DX9 vragen wat supported is)?
Edit:
Ik ben er hevig aan te twijfelen of er in NFS MW niet een soort ID scan zit op de hardware en dat hij opties aan of uit zet (ipv gewoon DX9 vragen wat supported is)?
[ Voor 87% gewijzigd door Devion op 25-11-2005 12:20 . Reden: typo galore ]
mmmh... toen ze nog Detonator heette?
Probleem opgelost... Had die laptop drivers geinstalled (82.x).. Die werkte niet (kwam op 640x480x16 kleuren uit).. WHQL driver weer hergeinstalleerd en spontaan werkte alles weer naar behoren (iig opties zijn nu aan/uit te zetten)
Verwijderd
Met mijn 6600GT pas de problème. Die optie kan ik gewoon selecteren. Even OT: wat ik niet snap is het onderscheid tussen detailniveau in de sectie algemeen van graphics, en alle individuele opties in de geavanceerde sectie. Beide zouden toch rechtstreeks met elkaar verbonden moeten zijn - net zoals in U2 - maar alle opties op maximaal zetten in geavanceerd heeft geen invloed op de detailniveausetting in het algemene menu en vice versa. Iemand die dat kan verklaren?
Pagina: 1