Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Asus Pro70v uit de MyCom folder

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wallo,

Zeg; die Asus Pro70v uit de MyCom folder ... welk asus model is dat in godsnaam? (asus.com en google leveren mij nog geen bevredigende match).

http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=101864&productType=1

En? Zou 't wat zijn?

Thankx,

Remko

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Lees eerst even Buyers Zone FAQ *laatste update: 29 juni 2005* door, dan merk je algauw dat dergelijke topics hier niet de bedoeling zijn. Als je informatie wilt over een systeem uit een folder, zou ik je naar MyCom of Asus zelf verwijzen, of eventueel een topic in Complete Systemen & Laptops aanraden. Dan wordt wel verwacht dat je zelf even wat vooronderzoek verricht en uitzoekt welk systeem het mogelijk zou kunnen zijn of niet.

Edit: Ik zie niet dat je daar al een topic hebt. Crossposten is op GoT zeker al niet de bedoeling. Welkom op GoT dus, lees gerust even Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) door, zodat je weet wat er hier op GoT van je verwacht wordt. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Yoeri op 23-11-2005 09:29 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zie Yoeri :)

Dicht dus

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 23-11-2005 09:44 ]