[Printer] 1e pagina wordt niet volledig geprint

Pagina: 1
Acties:

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
Het betreft hiet een 2-tal pc's waar dit probleem zich voordoet. Ze draaien beide windows 2000 pro.
De ene pc krijgt dit probleem met het printen op een HP Laserjet 8500. De andere PC met een HP Laserjet 4000.
Wat is het probleem:
Bij een groot aantal bestanden wordt de 1e pagina niet goed uitgeprint. Bijvoorbeeld bij een excel bestand worden alleen de tabellijnen uitgeprint zonder tekst (alleen van de 1e pagina).
Uitprinten op een andere printer schijnt weer wel goed te gaan.

Wat heb ik gedaan:
printer verwijderd/toegevoegd
printer driver vernieuwd
andere drivers geprobeerd
met de instellingen rommelen. een lager dot per inch leek even succesvol te zijn met de laserjet 4000. alleen werkte uit eindelijk weer niet

googlen en op microsoft kijken heeft nog niet geleid tot de oorzaak van het probleem te vinden. temeer omdat 2 verschillende pc's bij verschillende printers dit probleem hebben.

graag zou ik wat advies willen op wat de oorzaak is en hoe deze is op te lossen

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
Heeft iemand al een oplossing gevonden? ik ben zelf nog iets wijzer geworden, ik zou niet weten waar de oorzaak zou kunnen liggen of hoe het probleem is op te lossen

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...