Toon posts:

Internet Explorer menu...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn vraag is of iemand hier mischien weet hoe ik de menu's bestand, bewerken, enz enz weg kan halen. dit te doen omdat somige mensen maar het recht hebben hier om op 1 site te komen en is het dus niet nodig om al die toeters en bellen er bij te hebben staan..

grtz die languh

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Zoek eens op kiosk modus :)
Dan kan je alles zo'n beetje afschermen.

Wauw, een sig!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

In je body of in een div hetvolgende zetten:

oncontextmenu="javascript:return false;

Of dit de beste methode is weet ik niet maar het werkt wel.

[ Voor 30% gewijzigd door TwoR op 23-11-2005 09:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:00:
Zoek eens op kiosk modus :)
Dan kan je alles zo'n beetje afschermen.
Heey bedankt, dat is net wat ik zoek!

edit:
Maar na beter gekeken te hebben moet nou afgesloten worden met ALT-F4 en de Startbalk ik ook niet meer te zien, toch niet zo'n goede oplossing achteraf, voor de gebruikers is dit niet echt handig
, iemand nog meer ideen ?
Zou ik Zoiets niet kunnen vinden inde GPO of zo ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 11:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik Zoiets niet kunnen vinden inde GPO of zo ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

die-languh, zou je je laatste bericht willen aanpassen als je nog wat wilt toevoegen in plaats van 2 posts achter elkaar te zetten? Daarnaast vraag ik me heel erg hard af of je zelf al iets hebt geprobeerd; bijvoorbeeld zoeken op Google of dit forum. Als je bijvoorbeeld eens zou beginnen met een goede omschrijving van je probleem kunnen we je wellicht verderhelpen :) Bedenk ook even een goede topictitel die wel voldoet aan de eisen; en laat even horen wat je precies bedacht hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1