Toon posts:

Snelste agp kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is op het moment de snelste agp kaart.

Ik heb nog geen pci-e op mijn bord,daarom deze vraag.

Het liefste een Nvidia kaart (dat heb ik al vanaf het begin)

Zit nu met een Ati 9600 kaart,maar dat is niet meer van deze tijd.

Dus welke kan ik nog krijgen,waar mee ik redelijk FEAR,Quake 4 enz... kan spelen.

Verwijderd

Er staan gigantisch veel reviews op dit forum alleen hierover maar goed.

Ik denk dat de 6800 serie op dit moment het snelst is.

Kijk anders hier even, dit beantwoord denk ik al je vragen:

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050705/index.html

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:05
uit de test van hierboven komt de 850XT PE eruit...en laat deze nou net in de aanbieding zijn voor €269 bij alternate

dit was trouwens de pro van die aanbieding :X

[ Voor 21% gewijzigd door FDMK op 23-11-2005 08:36 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050705/images/image002.gif

Gezien de charts idd de X850XT PE als winnaar. De 6800 wint het vaker op OpenGL gebied, maar die is vaak net iets beter dan dat van Ati.

Ik heb geen ervaring met de 6x00 series, maar zou persoonlijk voor de Ati gaan. Werken gewoon goed en doen niet moeilijk over games zoals Nfsu Most Wanted.
Eisenhower schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:37:
De ax800xt was ook enorm snel die ze toen bij de mycom aanboden..

Dat was een kaartje dat deed 540/1080 met 16pipelines en 1.6ns geheugen..(850XT Speeds)
Idd.. en vaak zijn de Pro's nog modbaar naar XT ook :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 08:38 ]

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-08 09:19
De ax800xt was ook enorm snel die ze toen bij de mycom aanboden..

Dat was een kaartje dat deed 540/1080 met 16pipelines en 1.6ns geheugen..(850XT Speeds)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
Welke videokaart moet ik kopen

Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.

[...]

In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken.
Bij deze dus. Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige tekst van V&B FAQ - Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.