Draadloze muis met kleine ontvanger?

Pagina: 1
Acties:

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben op zoek naar een draadloze muis met zo'n klein usb ontvangertje.
Ik weet sowieso dat zo'n ontvanger bij de notebook modellen van Logitech zit, maar zo'n klein muisje wil ik juist niet.

Ik wil dit omdat ik deze muis wel op mijn laptop wil gebruiken, dus ik wil zo weinig mogelijk kabels mee, maar niet zo'n klein laptopmuisje wil hebben omdat ik mijn laptop thuis ook nog vaak gebruik.

Ik heb het dan over een muis met zo'n soort ontvangertje:
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix//prodpic/120x120/n/nmzld8.jpg

Wie weet welk model, het liefst van logitech, tegenwoordig met zo'n ontvanger wordt geleverd?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:11
Ik heb deze muis van Logitech en ik kan je vertellen dat het mij nogal 'tegen viel' dat hij zo groot was... Velen vinden hem heel erg prettig werken (we werken op de universititeit in groepen, en vaak met mijn laptop).
Microsoft heeft ook een laptopmuis met zo'n klein ontvangertje. Die kan zelfs in de muis worden opgeborgen.
Wat je ook kan overwegen is een bluetooth muis aanschaffen... Ik heb eens een heel kleine muis gezien op internet die alleen met bluetooth communiceerde. Ik kan zo snel die link niet weer vinden.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10-2025
De Logitech G7..

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/3599/g78fj.jpg

Kepi_nl

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48

Denko

|{ing Øf ßlitz

dat is een grapje neem ik aan??
maarja, als je je batterijen thuis laad en alleen je dongle meeneemt zou het nog kunnen ook maar lijkt me niet handig voor dagelijks gebruik

PSN & XBL: Denkoyugo

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Denko schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:42:
maarja, als je je batterijen thuis laad en alleen je dongle meeneemt zou het nog kunnen ook maar lijkt me niet handig voor dagelijks gebruik
geen idee welk type het is maar ik zag deze muis bij het topic met de sony laptop van mediamarkt:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/IMG_2098.jpg
ziet er wel uit als een normale grootte logitech muis met zo'n klein ontvangertje :p

• wens
  • Laatst online: 15:56
Heb zelf een Logitech MX900 Bluetooth muis.
Ideaal vanwege bluetooth in de laptop (via PCMCIA-kaart in mijn geval) en geen kabels....

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-02 20:12
wens schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:18:
Heb zelf een Logitech MX900 Bluetooth muis.
Ideaal vanwege bluetooth in de laptop (via PCMCIA-kaart in mijn geval) en geen kabels....
Ja, maar dan moet hij wel Bluetooth hebben, anders zit hij toch weer met die dikke ontvanger :)

Die muis op de foto (Logitech MX610) heeft inderdaad een lekker kleine ontvanger en werkt bij mij heerlijk, dus ik zou het een goede keus vinden.

Specs

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 13:07
Denko schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:42:
Bwah, bij zo'n klein ontvangertje zal je toch apart moeten laden, en bij de G7 heb je tenminste die cartridge die je apart in de grote ontvanger kan laden. Denk zelfs dat er standaard twee bijzitten. Zal trouwes ook niet slecht zijn voor je muisbatterijen, elke keer volledig leeg voor te herladen.

TS wou geen kleine muis. Wel de G7 is in elk geval "geen kleine muis".

Vind dat met die dongle wel handig trouwes, _/-\o_ Logitech (maar heb me toch een Copperhead aangeschaft >:) )

BTW: waarom wilt iedereen eigenlijk draadloos op laptop? Lijkt mij alleen maar onhandig ivm de batterijen. Ik ga persoonlijk op laptop nog altijd liever voor een bedraad exemplaar.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Juppehup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:55
Ik zit zelf met hetzelfde probleem en wil ook een andere muis voor mn laptop. Nu klinkt de Logitech MX610 erg interessant en ziet er allemaal goed uit. Het enige wat ik mij afvraag is of de muis niet stoort met andere draadloze apparaten. Een WLAN werkt immers toch ook op 2.4GHz.
Heeft iemand ervaringen met deze muis en zo ja hoe zijn die?

• wens
  • Laatst online: 15:56
Welke? ;)
wens schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:18:
....(via PCMCIA-kaart in mijn geval)....

[ Voor 4% gewijzigd door wens op 25-11-2005 21:29 ]

Pagina: 1