Hoi als ik mijn ADSL aanvraag controleer bij XS4all zit ik nu op stap 3 van de 7 wat zijn de volgende stappen hoelang duurt alles dan nog
+/- drie weken bij mij alles bij elkaar. Ik heb trouwens ook XS4ALL / Ethernet DHZ
Verwijderd
22 dec aangevraagd
13 jan kreeg ik modem+xs4all passwd
16 jan kreeg ik mxstream password (maar dat had ik de 13e al telefonish uit 'n ptt medewerker getrokken
)
--Ray
13 jan kreeg ik modem+xs4all passwd
16 jan kreeg ik mxstream password (maar dat had ik de 13e al telefonish uit 'n ptt medewerker getrokken
--Ray
Bij mij duurde het allemaal wat langer omdat ADSL tijdelijk niet leverbaar was.
De volgorde is als volgt:
je vraag Aan, de aanvraag wordt naar KPN verzonden. Die voeren checks uit. Dan wordt de aanvraag terug naar de ISP gestuurd. Deze stelt je op de hoogte. Daarna worden nog wat checks gedaan en wordt het pakket verzonden evenals de loginnaam etc. Gisteren het DHZ pakket ontvangen en direct aangesloten. Fluitje van een cent!
De volgorde is als volgt:
je vraag Aan, de aanvraag wordt naar KPN verzonden. Die voeren checks uit. Dan wordt de aanvraag terug naar de ISP gestuurd. Deze stelt je op de hoogte. Daarna worden nog wat checks gedaan en wordt het pakket verzonden evenals de loginnaam etc. Gisteren het DHZ pakket ontvangen en direct aangesloten. Fluitje van een cent!
12 dec aangevraagd, vandaag was TNT langsgeweest met ASDL pakket. Alleen was ik niet thuis.
Kan iemand mij nog even snel vertellen voordat ik morgen het pakket ophaal of de verbinding tussen modem en splitter met een gewone telefoonlijn (RJ-11, 4 aderig) mogelijk is? Snoer is ongeveer 10 meter lang, mag dat?
Kan iemand mij nog even snel vertellen voordat ik morgen het pakket ophaal of de verbinding tussen modem en splitter met een gewone telefoonlijn (RJ-11, 4 aderig) mogelijk is? Snoer is ongeveer 10 meter lang, mag dat?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
30-08-2000 aangevraagd
26-10-2000 "gerealiseerd"
06-11-2000 eindelijk echt bruikbaar
MX-stream ~ XS4ALL Fast abo
26-10-2000 "gerealiseerd"
06-11-2000 eindelijk echt bruikbaar
MX-stream ~ XS4ALL Fast abo
Pagina: 1